کد خبر : 1564399 | 06 آبان 1397 ساعت 11:02 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

رشیدیان: از مسیر دیگری مشکل پدیده را حل می‌کنیم

حمایت صریح استاندار از مدیریت تیم فوتبال پدیده

رشیدیان گفت: همه باید مدیریت باشگاه پدیده را تقویت کنند نه اینکه در مدیریت آن دخالت کنند، مدیریت این باشگاه نباید 2 تا شود و کسی نباید در مدیریت باشگاه دخالت کند.

حمایت صریح استاندار از مدیریت تیم فوتبال پدیده

به گزارش ورزش سه، در حالی که یحیی گل‌محمدی سرمربی موفق پدیده خراسان اردوی این تیم را به دلیل نارضایتی از وضعیت بغرنج مالی بازیکنانش ترک کرده، مدیران استان خراسان‌رضوی این بار به شکلی اساسی به تکاپو افتاده‌اند تا یک بار برای همیشه مشکل نماینده صدرنشین خود را که برای استان خراسان افتخار آفریده، برطرف کنند.

 

علیرضا رشیدیان در نشست شورای اداری خراسان‌رضوی درباره تیم فوتبال پدیده گفت: خراسان‌رضوی در فصل قبلی لیگ‌برتر 2 تیم برای حضور داشت اما امسال یک تیم در لیگ‌برتر دارد و این تیم موفق شده است خود را به صدر جدول برساند و از این حیث اقبال عمومی را به خود جذب کرده است.

 

رشیدیان افزود: با این حال، باشگاه تیم پدیده مشکل مالی دارد که برای حل این مشکل، فردا جلسه‌ای در استانداری برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که مدیران شرکت پدیده، باشگاه پدیده، شهرداری مشهد، اداره کل ورزش و جوانان و فعالان بخش خصوصی در آن حضور یابند تا مشکل مالی این باشگاه حل شود.

 

وی اظهار داشت: دستگاه‌های دولتی برای کمک مالی به باشگاه‌های ورزشی محدودیت قانونی دارند و از ردیف‌های دولتی امکان کمک به باشگاه‌های حرفه‌ای وجود ندارد لذا باید مدیران توانمند استان از مسیر دیگری معضل مالی این تیم را برطرف نمایند.

 

استاندار خراسان‌رضوی با اظهار تاسف از مشخص نشدن زمین تمرین تیم پدیده گفت: باید هر چه سریعتر مشکل نبود زمین بازی برای تمرین‌های تیم پدیده از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی حل شود.

 

گفتنی است رشیدیان در این جلسه از مدیران تیم فوتبال پدیده خراسان حمایت کرد.

دیدگاه‌ها