کد خبر : 1564502 | 06 آبان 1397 ساعت 15:23 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

استانداری مشکلات فعلی پدیده را برطرف می‌کند

آخرین خبرها از تصمیمات استانداری برای پدیده

در جلسه استانداری خراسان در خصوص باشگاه پدیده برخی تصمیمات گرفته شد.

آخرین خبرها از تصمیمات استانداری برای پدیده

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که باشگاه پدیده خراسان از سال1392 با مدیرعاملی جواد وطنخواه کار خود را از لیگ دسته اول آغاز و با صعود به لیگ‌برتر فوتبال ایران نامش را بر سر زبان‌ها انداخت، این تیم موفق و صدرنشین امروز لیگ با تصمیم جلسه اضطراری استانداری خراسان شرایط جدیدی را تجربه خواهد کرد.


استاندار خراسان‌رضوی در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل باشگاه پدیده، مدیرعامل شرکت پدیده، شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان و .... به منظور برطرف شدن مشکلات پدیده برگزار کرد، در نهایت با نظر جمع تصمیم گرفت تا ترتیب انتقال امتیاز از پدیده به متقاضیان خرید این باشگاه را بدهد بلکه این باشگاه آینده بهتری را در پیش داشته باشد.


بنا به اخبار رسیده، رشیدیان مهلت انتقال پدیده به متقاضیان جدید خود را 10 روز اعلام کرده به این ترتیب که مدیرکل ورزش جوانان، مدیرعامل باشگاه و نماینده دستگاه قضایی درخواست‌های خرید امتیاز را بررسی کرده و بالاترین و بهترین پیشنهاد امتیاز این تیم را واگذار خواهند کرد.
اما در شرایط حساس کنونی پدیده نیز تصمیم بر این شده است که استانداری توسط یکی از دستگاه‌های تحت پوشش خود «سازمان همیاری‌ها»، به صورت فوری 2 میلیارد تومان دیگر به این تیم برای رفع مشکلات جاری پدیده کمک کند تا روند واگذاری و نبود پول این تیم صدرنشین لیگ را با مشکلی مواجه نکند.


همچنین خبر می‌رسد یکی از هتل‌های معروف کشور که در مشهد نیز شعبه دارد به همراه یک بخش دولتی و یک بخش خصوصی خواهان جدی پدیده هستند که با تلاش‌های مدیران این باشگاه پا پیش گذاشته‌اند و احتمالا سه مشتری دست به نقد این باشگاه از هم اکنون مشخص هستند.


گفتنی است جواد وطنخواه مدیرعامل باشگاه پدیده پس از این جلسه و با مشخص شدن شرایط این تیم، تماس با گل‌محمدی را آغاز کرده تا سرمربی موفق خود را برای بازگشت به مشهد متقاعد کند.

دیدگاه‌ها