کد خبر : 1564403 | 06 آبان 1397 ساعت 11:08 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

فریاد جوانی و یک امتیاز ارزشمند برای سایپا (عکس)

محمد رضا سلیمانی یکی از جوان های خوب فوتبال ماست که هر گاه جدی گرفته شده در خط حمله سایپا تاثیر گذاری بازی کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، محمد رضا سلیمانی که پیش از این بازیکن راه آهن بوده در بازی با پرسپولیس به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و درست در دقایقی که سایپا برای تغییر نتیجه بازی می کوشید با یک ضربه سر کار را تمام کرد. او آنقدر خوب و دقیق به توپ ضربه زد که از دستان علیرضا بیرانوند هم کاری ساخته نبود.


علی دایی در نوک خط حمله به آرمان رمضانی بازی می دهد و از علی دشتی و مهدی ترابی هم به عنوان بال بهره می برد و این تدبیر باعث شده تا محمد رضا سلیمانی فرصت زیادی برای بازی پیدا نکند اما هر گاه که به میدان آمده موثر فوتبال کرده. شاید با جدایی مهدی ترابی در تعطیلات زمستانی این بازیکن جوان به یکی از مردان اصلی تیم علی دایی تبدیل شود. برهمین اساس در نیم فصل دوم می توانیم گل های بیشتری را از محمد رضا سلیمانی ببینیم.


فریاد این بازیکن جوان بعد از باز کردن دروازه تیم پرسپولیس نشان می دهد او چه انگیزه ای برای حضور در این بازی داشته است. البته او در همان دقایق اندک حضور در میدان به خواسته اش رسید و با ضربه سر دقیق یک امتیاز ارزشمند برای تیمش به ارمغان آورد و موجب شد سایپا بعد از باخت به استقلال به مدعی قهرمانی لیگ برتر نبازد.


ضمن اینکه محمد رضا سلیمانی حق دارد این قدر خوشحال باشد. چون او دروازه تیم پرسپولیس یکی از دو تیم راه یافته به دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا را باز کرده است.


اما باید به این نکه هم اشاره کرد خوشالی زاید الوصف محمد رضا سلیمانی بعد از گلزنی به تیم پرسپولیس آغاز گر حاشیه ها و البته درگیری های پایان بازی شد و این اتفاق نشان می دهد محمد رضا باید در بازی های آتی روی شادی گل های خود مدیریت داشته باشد چون حاشیه همه چیز را نابود می کند. حتی بهترین بازیکن جوان را.

 

1348965

 

 

دیدگاه‌ها