کد خبر : 1564732 | 07 آبان 1397 ساعت 11:59 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

نام پدیده تغییر می کند؟

شهردار مشهد اعلام کرد؛ریشه بحران در پدیده

شهردار مشهد که در هفته های اخیر همواره در شرایط بحرانی به کمک پدیده آمده در مورد واگذاری امتیاز این تیم در صفحه شخصی اش توضیحاتی داده است.

شهردار مشهد اعلام کرد؛ریشه بحران در پدیده

به گزارش "ورزش سه"، قاسم تقی زاده خامسی  در این باره می نویسد: « اکثریت سهام باشگاه پدیده متعلق به یک شخصیت حقوقی است که باید تکلیف تیم را روشن کند. قابل قبول نیست که سهام متعلق به جایی باشد و مخارج را جای دیگری تامین نماید.

 

نگرانی هواداران قابل احترام است، اما واقعیت این است که بنا به گفته مسئولین ذیربط  پدیده بدهی انباشته ای دارد که عدد دقیق آن نیز نامشخص است. لذا ابتدا باید عدد آن قطعی شود و سپس سهامداران رسما اعلام نمایند با چه شرایط آمادگی واگذاری تیم را دارند. راهی جز شفاف سازی برای اداره یا واگذاری تیم وجود ندارد. شهرداری و شورای شهر تا اکنون برای حمایت از تیم هیچ کمکی دریغ نکرده اند و نخواهند کرد. با شناختی که از یحیی گل محمدی هست، یقین دارم بکار خود ادامه خواهد داد و علاقه اش به تیم این را ثابت کرده است. اما هواداران و مردم ورزش دوست مشهد باید دو سوال فوق را مطالبه کنند. شفاف سازی بدهی باشگاه و نحوه واگذاری آن.انشالله بقیه مسایل حل خواهد شد. »

 

1348215


گفتنی است در نشستی که در استانداری خراسان رضوی برای نجات باشگاه پدیده برگزار شد در نهایت تصمیم گرفته شد امتیاز تیم واگذار شود. اما اکنون صحبت هایی که شهردار مشهد می کند صحبت های دقیق و شفافی است و پیش از واگذاری ابتدا باید بدهی های باشگاه مشخص شود تا شخص یا ارگانی که تیم را در اختیار می گیرد از وضعیت سهام تیمش باخبر باشد. دراین واگذاری قطعا نام تیم هم دستخوش تغییر خواهد شد. نکته ای که دیروز مورد اشاره استاندار خراسان رضوی هم بود. تا پیش از واگذاری هم نمی توان شاهد کمک های حیاتی به تیم بود چون همان طور که تقی زاده هم گفته نمی شود نام تیم پدیده باشد اما از دیگران انتظار کمک به تیم را داشت به خصوص که شرکت پدیده خود یکی از شرکت های متمول بشمار می رود و از سویی یکی از اسپانسرهای سازمان لیگ برتر هم به شمار می رود. البته شهرداری مشهد در هفته های اخیر با تلاش های مجدانه و کمک هایی که مقدور بود مانع از تعطیلی همیشگی تمرین پدیده و عدم حضور این تیم در بازی های رسمی شد.


شرکت مادر پدیده همان طور که شهردار مشهد اشاره کرده باید هر چه سریعتر تکلیف بدهی های تیم و هم چنین وضعیت واگذاری را مشخص کند تا بیش از این تیم که متعلق به مردم شهر مشهد است، آسیب نبیند. پدیده حالا که قصد تیمداری ندارد باید به روشن شدن وضعیت تیم و در نهایت واگذاری آن سرعت ببخشد چون خیلی زود دیر می شود و طبیعتا اگر یحیی به بهانه مشکلات مالی تصمیم به جدایی بگیرد تیم از هم خواهد پاشید و پدیده به سرعت اقتدار خود را از دست خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها