کد خبر : 1564825 | 07 آبان 1397 ساعت 18:06 | 36.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران پدیده یحیی را به خانه برگرداندند (عکس)

پس از کش و قوس های فراوان، آرامش به اردوی پدیده بازگشت و سرمربی این تیم در تمرینات حاضر شد.

به گزارش "ورزش سه"، پدیده مشهد این روزها یکی از پرخبرترین باشگاه های فوتبال ایران محسوب می شود. مشهدی ها که خود را به عنوان بهترین تیم لیگ هجدهم معرفی کردند و تا پایان بازی های هفته دهم در صدر جدول قرار گرفتند به دلیل مشکلات مالی یکی از پرحاشیه ترین های این فصل فوتبال ایران هستند.


مشکلات مالی و بی اعتنایی مسئولان شهر مشهد در نهایت باعث شد اتفاقی که نباید می افتاد، بیفتد و سرمربی تیم دیگر به مشهد بازنگشت تا اوضاع بدتر از همیشه شود. پس از آخرین دیدار پدیده و کسب سه امتیاز، یحیی گل محمدی از اردوی تیم خارج شد و استعفای خود را تلویحا اعلام کرد تا درباره آن تصمیم گیری شود.


پس از این اتفاق و مسائلی که در روزهای اخیر اتفاق افتاد جلسه ای مهم در استانداری خراسان رضوی شکل گرفت و در رابطه با مسائل مختلف تیم تصمیم گیری های جدیدی انجام شد تا نماینده مشهدی فوتبال ایران با کمترین حاشیه و مشکل کار خود را ادامه دهد.


بعد از این تعیین تکلیف، مدیران تیم پدیده در دومین برنامه خود به سراغ یحیی گل محمدی رفتند و سرمربی موفق خود را راضی به بازگشت به مشهد کردند و تا بار دیگر یحیی و پدیده با هم در دو جبهه لیگ برتر و جام حذفی بجنگند.


و در نهایت گل محمدی امروز پایتخت را به سوی مشهد ترک کرد و از عصر امروز در تمرین پدیده شرکت کرد تا بتواند تیم خود را آماده یازدهمین بازی لیگ هجدهم کند.

 

 

1349494

 

1349492

 

1349493

دیدگاه‌ها