کد خبر : 1564844 | 07 آبان 1397 ساعت 18:53 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش شاهزاده انگلیس به مرگ تلخ مالک لستر

پرنس ویلیامز، شاهزاده انگلیس، برای بازماندگان ویچای سریواداناپرابها، مالک اندونزیایی باشگاه لسترسیتی که در سقوط هلیکوپترش از دنیا رفت، آرزوی صبر کرد.

واکنش شاهزاده انگلیس به مرگ تلخ مالک لستر

به گزارش "ورزش سه"، سریواداناپرابها یکی از 5 نفری بود که در حادثه سقوط هلیکوپتر باشگاه لسترسیتی در نزدیکی ورزشگاه کینگ پاور کشته شد. او که سال 2010 باشگاه را خرید، پس از 6 سال آنها را به قهرمانی بی نظیر و باورنکردنی در لیگ برتر رساند و حال شاهزاده ویلیام، به خانواده او تسلیت گفت.

 

 

1348946

 

 

در بیانیه آمده:" یاد من امروز با خانواده و دوستان ویچای سریواداناپرابها و تمام کشته شدگان حادثه تلخ باشگاه لسترسیتی است. من خوش شانس بودم که در طول این چند سال او را می‌شناختم. او یک تاجر موفق و دارای ارزش های اخلاقی بود و از چندین خیریه حمایت می‌کرد. او تلاش بسیاری در فوتبال کرد و سال 2016، با قهرمانی جادویی اش چهره جدیدی از این باشگاه را به جهان نشان داد. هواداران و ورزشکاران دلتنگ او خواهند بود و همگی خوش شانس بوده اند که با چنین شخصیتی آشنا شدند."

 

ترزا می، نخست وزیر انگلیس نیز در این رابطه گفت:" یاد من با خانواده، دوستان و هواداران مربوط به حادثه تلخ باشگاه لستر است."

دیدگاه‌ها