کد خبر : 1564967 | 08 آبان 1397 ساعت 16:30 | 55.8K بازدید | 0 دیدگاه

مصائب تمام نشدنی مرد باسکی در مادرید

لوپتگی و سندرم دل بوسکه، 139 روز سیاه در مادرید

دوران جولن لوپتگی در رئال به هفته دوازدهم نکشید تا او رئال را با افسوس هر چه تمام تر ترک کند.

لوپتگی و سندرم دل بوسکه، 139 روز سیاه در مادرید

 به گزارش "ورزش سه"، فلورینتو پرز در طول دوران ریاست خود در سالن اجتماعات سانتیاگو برنابئو ، با مربیان بزرگی  قرارداد منعقد کرده است که هر کدام از مربیان پس از مدتی به دلایلی ، دورانشان در رئال به  انتهای راه خود رسید و رئال مادرید را ترک کردند که از میان همه آنها می توان به دل بوسکه ، کاماچو، ژوزه مورینیو، کارلو آنچلوتی  کارلوس کی روش و زیدان اشاره کرد.

او در آخرین انتخاب خود هم به عنوان سرمربی ، جولن لوپتگی ، سرمربی وقت تیم ملی اسپانیا را با حاشیه های  فراوان برای فصل 2018/2019  به خدمت گرفت .

 

 

1349660

 


نکته قابل توجه طول مدت حضور این مربیان است. همه پرز را به عنوان مدیری می شناسند که صبر زیادی ندارد و ممکن است در عرض مدت کوتاهی عذرهر کسی را بخواهد .
با توجه به این توضیحات باید این نکته را بدانیم  که لوپتگی علاوه بر تمام رکورد های منفی که در رئال به جای گذاشت، مدت حضورش در رئال هم به نوبه خود، یک رکورد محسوب می شود.


او با  139 روز نشستن بر روی نیمکت  داغ رئال مادرید ، نام خود را به عنوان کوتاه ترین مدت حضور یک مربی در طول دوران ریاست پرز پس از کاماچو در تاریخ سفید پوشان مادریدی ثبت کرده است . کاماچو چند هفته پس از پذیرفتن هدایت رئال و پس از تنها دو بازی استعفا داد.

 

 

1349659

 


 گرچه از صبح امروز نوک پیکان انتقادات به درستی به سمت  فلورینتو پرز تغییر جهت داده،  زیرا او با تصمیم و  انتخاب اشتباهش ، با حیثیت مربی ای بازی کرده است که شاید در صورت نپذیرفتن دعوت پرز ،امروز او را به عنوان یک مربی موفق درعرصه ملی می شناختیم و حتی با چاشنی خوشبینی حتی می توانست به جای ثبت این همه رکورد منفی در باشگاه رئال مادرید،  نام خود را به عنوان جوانترین مربی قهرمان جهان در تاریخ فوتبال ماندگار نماید؛ ولی او راهی را انتخاب کرد که برایش گران تر از آنچه که همه فکر می کردیم تمام شد.

 

 

1349267

 

 

نکته جالب دیگر سندرم سرمربیان  اسپانیایی در رئال مادرید است. در واقع پس از اخراج دل بوسکه توسط پرز، دیگر هیچ مربی اسپانیایی نتوانست روی نیمکت این تیم یک فصل کامل دوام بیاورد. از کاماچو، گارسیا رمون، لوپس کارو و بنیتس گرفته تا جولن لوپتگی.

در هر صورت باید  بپذیریم عدم پذیرش رهبری رئال کار بسیار سختی است. مربیان مطرح دنیا می توانند این ادعا را شهادت دهند.

دیدگاه‌ها