کد خبر : 1565068 | 09 آبان 1397 ساعت 10:58 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

میری: نفت باید گذشته را فراموش کند

مهاجم نفت مسجد سلیمان از انگیزه‌اش برای پایان ناکامی خط حمله این تیم و دستیابی به پیروزی در اهواز خبر می‌دهد.

میری: نفت باید گذشته را فراموش کند

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجد سلیمان با علیرضا مرزبان هم نتوانسته به نتایج خوبی دست یابد و رفته رفته سیمای مدعی سقوط به خود گرفته است. پیمان میری، مهاجم تکنیکی و ریزنقش طلایی پوشان اما مدعی است شرایط سخت و بد این تیم از این هفته خاتمه خواهد یافت: قبول دارم که نتوانستیم به نتایج خوبی در این چند هفته دست پیدا کنیم اما ابتدا باید بگویم همه چیز به مسائل فنی مربوط نبود و بدشانسی هم در آن دخیل بود. با این حال از این بازی دیگر دنبال هیچ بهانه‌ای نخواهیم بود و بهترین عملکرد خودمان را به نمایش خواهیم گذاشت.


وی ادامه داد: با تمام احترامی که برای استقلال خوزستان، بازیکنان این تیم و هوادارانش قائل هستیم ما با تمام انگیزه در اهواز حاضر خواهیم شد و به دنبال اولین برد خودمان هستیم. بازیکنان کاملا تشنه این پیروزی و در انتظار شروع بازی هستند.


مهاجم نفت مسجد سلیمان درباره آمار خط حمله این تیم و ناکامی در گلزنی گفت: درباره بازی‌های قبل هیچ حرفی نمی‌خواهم بزنم. تمام تمرکزمان روی این بازی است و می‌خواهیم نتیجه بگیریم. امیدوارم با اعتماد کادرفنی بتوانم شرایط حضور در زمین را به دست بیاورم. از همینجا قول می‌دهم اگر برابر استقلال خوزستان بازی کردم دو گل بزنم و دبل کنم. شرمنده هواداران خوبمان هستیم و نمی‌خواهیم بیشتر از این آنها استرس داشته باشند.


میری درباره سقوط احتمالی نفت مسجد سلیمان گفت: این حرف‌ها اصلا در گوش‌مان نمی‌رود، ما به دنبال کسب نتیجه مقابل استقلال خوزستان هستیم و از این بازی تلاش بیشتری برای بازگشت به جدول لیگ خواهیم داشت. آقای مرزبان زحمات زیادی در همین مدت کشیده و به آنالیز مناسبی از جدال با حریف رسیده‌ایم. این انگیزه در بین تمام بازیکنان وجود دارد و هیچ کس نمی‌خواهد توانایی‌اش زیر سوال برود. تمام بازیکنان از انگیزه پیروزی بزرگ در اهواز برخوردار هستند و می‌خواهیم از این بازی شروعی دوباره در لیگ داشته باشیم.

دیدگاه‌ها