کد خبر : 1565187 | 09 آبان 1397 ساعت 16:18 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی فوتبال و فناوری در فوتبالیسم امشب

تحلیل عملکرد فنی وریا با استفاده از حسگر الکترونیک

دهمین قسمت از برنامه‌ی تلویزیونی «فوتبالیسم» چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه‌ی سه سیما می‌رود.

تحلیل عملکرد فنی وریا با استفاده از حسگر الکترونیک

به گزارش ورزش سه ، فوتبالیسم در این قسمت به موضوع «فناوری و فوتبال» می‌پردازد و تاثیر و تاثر پیشرفت‌های فناورانه و تکنولوژیک را روی ورزش فوتبال بررسی می‌کند.


هومن افاضلی مربی فوتبال و صالح مصطفوی آنالیزور و تحلیل‌گر داده‌های ورزشی در فوتبالیسم این هفته از جلوه‌های حضور فناوری در فوتبال روز دنیا صحبت می‌کنند. همچنین «نوید مظفری» داور بین‌المللی فوتبال ایران، تاثیر ورود فناوری‌های جدید را روی داوری فوتبال مورد بررسی قرار می‌دهد. در بخش دیگری از فوتبالیسم این هفته، با حضور «آرش خامنه» و «رضا نوبخت» برگزیدگان بازی‌های رایانه‌ای فوتبالی، به این جلوه از همکاری فوتبال و تکنولوژی در صنعت سرگرمی نیز پرداخته می‌شود.


اما بخش ویژه‌ی فوتبالیسم این هفته، تحلیل عملکرد فنی وریا غفوری بازیکن تیم استقلال تهران در بازی برابر سپاهان اصفهان است. در این بخش تیم فوتبالیسم با استفاده از یک حسگر الکترونیک، عملکرد این بازیکن را به صورت دقیق موردبررسی قرار داده و تحلیل کرده‌اند.


در کنار این گفت‌وگوها، آیتم‌هایی مانند: «EPTS چیست؟ ورود فناوری‌ها به مستطیل سبز»، «خانه‌ی معدن‌چیان: پرتره‌ی ورزشگاه تکنولوژیک تیم شالکه۰۴»، «فناوری، زیر پای بازیکن: چگونگی تاثیر تکنولوژی روی چمن زمین فوتبال»، «به خاطر لمپارد: تاریخ تکنولوژی خط دروازه»، «هدیه‌ی امنیتی پوتین: چرا توپ اهدایی پوتین به ترامپ حاشیه‌ساز شد؟» و «کمک‌داور بدون پرچم: تاریخ تکنولوژی کمک‌داور ویدیویی»  نیز برای این قسمت از فوتبالیسم تدارک دیده شده است.


فوتبالیسم جدیدترین برنامه‌ی ورزشی شبکه‌ سه سیماست که هر چهارشنبه شب روی آنتن این شبکه می‌رود. این برنامه، به ابعاد مختلف پدیده‌ی فوتبال در جهان امروز می‌پردازد.

 

1349981

 

1349980

 

1349979

 

 

دیدگاه‌ها