کد خبر : 1565296 | 10 آبان 1397 ساعت 01:06 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 3-2 دربی کانتی: لمپارد محبوب استمفوردبریج ماند!

چلسی در دیداری دشوار از رقابت های جام اتحادیه انگلیس، با نتیجه 3-2 دربی کانتی را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

چلسی 3-2 دربی کانتی: لمپارد محبوب استمفوردبریج ماند!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک لمپارد که در مرحله قبل منچستریونایتد را حذف کرده بودند، در دیدار امشب هم چلسی را حسابی به دردسر انداخت اما در نهایت با بدشانسی و دریافت دو گل به خودی، شکست خوردند و از دور رقابت ها حذف شدند.

تنها پنج دقیقه از بازی گذشته بود که توموری، مدافع دربی کانتی، روی ارسال زاپاکاستا، در تلاش برای دفاع توپ، با ضربه ای عجیب، دروازه خودی را باز کرد و چلسی را 1-0 پیش انداخت.

 

1350172

 

اما این برتری تنها 4 دقیقه پایدار بود که تیم میهمان در دقیقه 9 کار را به تساوی کشید. روی پاس هادلستون بود که ماریوت در سمت راست خط دفاعی چلسی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه محکم، ویلی کابایرو را مغلوب کرد.

ولی این نتیجه هم چندان دوام نداشت و چلسی در دقیقه 21، با یک گل به خودی دیگر پیش افتاد. باز روی ارسال زاپاکاستا از سمت راست بود که این بار کاف به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و حساب کار 2-1 شد.

با این وجود شاگردان لمپارد پا پس نکشیدند و در دقیقه 27، توانستند گل مساوی را وارد دروازه چلسی کنند. این بار هم روی یک حرکت از سمت چپ بود که ارسال زمینی مونت در مقابل دروازه به واگورن رسید و او هم با یک ضربه بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

 

1350171

 

بعد از این گل، این تیم میهمان بود که عملکرد بهتری داشت اما چلسی بود که در دقیقه 41 به گل سوم رسید. پاس زاپاکاستا از سمت راست، با دخالت لوفتوس چیک به فابرگاس رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و تلاش بازیکنان دربی برای زدن گل تساوی در نیمه دوم هم ثمری نداشت. آنها موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل داشتند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و در نهایت چلسی با برتری 3-2 به مرحله بعد جام اتحادیه رسید.

دیدگاه‌ها