کد خبر : 1565320 | 10 آبان 1397 ساعت 10:21 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش ستاره آمریکایی در شب صعود دورتموند

کریستین پولیشیچ بازیکن آمریکایی بوروسیا دورتموند همچنان به درخشش برای این تیم ادامه می‌دهد. پولیشیچ در مرحله‌ی دوم جام حذفی آلمان برای دورتموند یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد.

به گزارش "ورزش سه"، پولیشیچ در هفته‌ی دوم جام حذفی آلمان و در دیدار بوروسیا دورتموند با یونیون برلین در دقیقه‌ی 40 اولین گل بازی را به ثمر رساند. پولیشیچ ضربه‌ی سر شینجی کاگاوا بازیکن ژاپنی تیمش را که به او رسیده بود از دروازه‌بان حریف عبور داد تا دورتموند را 1-0 از حریف پیش بیندازد. 
 
اما یونیون برلین در دقیقه‌ی 63 بازی را به تساوی کشاند تا هواداران دورتموند نگران سرنوشت تیم‌شان در این بازی بشوند. ولی پولیشیچ در دقیقه‌ی 73 با دادن یک پاس گل زیبا برای ماکسیمیلاین فلیپ روی گل دوم دورتموند هم نقش بسیار مهمی داشت. 

 

یونیون برلین بار دیگر در آخرین دقایق بازی نتیجه را به تساوی کشاند تا بازی به وقتهای اضافه کشیده شود و در نهایت این مارکو رویس کاپیتان دورتموند بود که در دقیقه‌ی 120 با یک ضربه‌ی پنالتی تیمش را به مرحله‌ی سوم جام حذفی آلمان موسوم به پوکال رساند. نکته‌ی جالب اینجا است که پنالتی پیروزی‌بخش دورتموند هم توسط کریستین پولیشیچ برای این تیم بدست آمد. با این اوصاف پر بیراه نیست اگر بگوییم که زردپوشان دورتموند با درخشش فوق‌العاده‌ی پولیشیچ، فوتبالیست جوان آمریکایی‌اش توانست راهی مرحله‌ی سوم رقابتهای جام حذفی آلمان شود. 

 

بعد از درخشش‌های اخیر جیدون سانچو در بوندس‌لیگا و چمپیونزلیگ، بیشتر نگاه‌ها به این جوان انگلیسی دورتموند معطوف شده و همین باعث شده بود پولیشیچ کمتر از آنچه باید در معرض دید قرار گیرد. اما جام حذفی فرصت ایده‌آلی برای این ستاره‌ی آمریکایی دورتموند بود تا به لوسین فاور و هواداران دورتموند نشان دهد برای این تیم چه دارایی باارزشی است.

 

1350224

دیدگاه‌ها