کد خبر : 1565448 | 10 آبان 1397 ساعت 18:53 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی: ۳ امتیاز را باید از هواداران بگیریم

سرمربی پدیده امیدوار است در حضور تماشاگران به پیروزی برابر نساجی برسند.

گل‌محمدی: ۳ امتیاز را باید از هواداران بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری قبل از دیدار برابر نساجی مازندران با بیان اینکه یک بازی حساس پیش رو داریم، گفت: می‌دانیم مقابل تیمی سختکوش بازی داریم که نسبت به کیفیت بازی‌ش امتیازات کمی گرفته است؛ امیدوار هستیم بتوانیم پس از روزهای سختی که گذراندیم، در این بازی خانگی موفق شویم.

 

او ادامه داد: باید از استاندار خراسان رضوی تشکر کنم که کمک زیادی به پدیده کرد تا مشکلات حل شود؛ از شهردار مشهد هم ممنون هستم که در روزهای حساس به ما کمک کرد؛ امیدوار هستیم این روند ادامه داشته باشد و همه مسؤولان برای اینکه راه را محکم ادامه دهیم، کمک کنند‌؛ می‌توانیم روزهای شیرینی را برای فوتبال و مردم مشهد رقم بزنیم‌.

 

سرمربی پدیده اضافه کرد: مباحث مالی در هفته‌های اخیر تمرکز تیم را به هم زده بود، اما امروز از نظر روحی روانی آماده هستیم؛در چند روز گذشته اتفاقات خوبی افتاد و بخشی از مشکلات حل شد؛ با قول مسؤولان سایر مشکلات هم حل خواهند شد؛ امیدوار هستم در بازی فردا هواداران نیز در کنارمان باشند؛ با بچه‌ها هم‌ که صحبت کردم، همه متفق‌القول معتقد هستند این ۳ امتیاز را باید از هوادار بگیریم.

 

گل‌محمدی با بیان اینکه هرچه هوادار بیشتر باشد، انگیزه بیشتری می‌گیریم، ابراز کرد: امیدوار هست تماشاگران بیایند و حمایت کنند چراکه خیلی به حضورشان نیاز داریم؛ دیدار با نساجی از جمله مسابقاتی است که شرایط حساسی دارد؛ امیدوار هستم با یک تفکر جمعی و حمایتی خوب از سوی هواداران برنده باشیم.

 

وی در خصوص کیفیت چمن ورزشگاه امام رضا گفت: در هفته‌های اخیر شرایط بهتر شده و با توجه به بارشی که داشتیم، ان‌شاالله به کیفیت مطلوبی رسیده باشد؛ در این تعطیلات هم قرار است دوباره بهسازی چمن ورزشگاه امام رضا انجام شود؛ نیاز به تمرین در ورزشگاه امام رضا هم داریم ولی تا الان مثل تیم مهمان فقط در این زمین اجازه بازی داریم، اما حداقل ایکاش بتوانیم یک جلسه تمرین در هفته روی این زمین داشته‌باشیم.

 

گل‌محمدی در خصوص حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و شانس این تیم برای قهرمانی گفت: پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد؛ شانس بزرگ این تیم برگزاری بازی برگشت در تهران است، ان‌شاالله روز شنبه به شکلی نتیجه رقم بخورد که پرسپولیس کار را در تهران و در کنار هوادارانش تمام کند.

 

وی با تمجید دوباره از هواداران پدیده خراسان گفت: آنها مالکان واقعی فوتبال هستند؛ یک بخش عمده از مشکلات ما، فقط با مطالبات هواداران حل و فصل شد؛ امیدوارم یار دوازدهم برای فردا هم پای کار بیاید تا با حفظ صدرنشینی، به بهترین شکل ممکن بردی دیگر برای پدیده ثبت شود.

دیدگاه‌ها