کد خبر : 1565858 | 12 آبان 1397 ساعت 10:39 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

عکسی برای طلایی ترین جای آلبوم خاطرات پرسپولیس

امروز برای پرسپولیسی ها و حتی فوتبال ایران می تواند روز متفاوتی باشد چرا که این تیم می تواند اولین قهرمانی یک تیم ایرانی را در رقابت های لیگ قهرمانان رقم بزند.

به گزارش "ورزش‌سه" عکسی که امروز پرسپولیسی ها در ورزشگاه کاشیما آنتلرز در ابتدای بازی گرفتند مثل تمام تک فریم های بازی امروز می تواند جایی رفیع در آلبوم خاطرات تاریخ این باشگاه بزرگ و قدیمی داشته باشد. امروز وقتی بازیکنان پرسپولیس به رسم معمول بازی های رسمی در ابتدا عکس تیمی گرفتند پلاکاردی در اختیار داشتند که روی آن عکسی از جام قهرمانی لیگ قهرمانان وجود داشت و روی آن نوشته شده :« 10 سال جشن فوتبال حرفه ای در آسیا» . این پلاکارد اشاره ای است به دور جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که دو تیم ایرانی سپاهان و ذوب آهن موفق شده اند در سال های قبل به فینال این رقابت ها برسند.


اما هردوتیم ایرانی در فینال شکست خوردند تا امروز مسئولیت پرسپولیس برای کسب جام قهرمانی سنگین تر هم بشود چرا که این می تواند اولین قهرمانی یک تیم ایرانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت جدید باشد.


پرسپولیس یک بازی دیگر هم در تهران داشته و این فرصت را دارد که جام قهرمانی را در برابر تماشاگران و هواداران ایرانی بالای سر ببرد. شانسی که سپاهان و ذوب آهن نداشتند و حالا پرسپولیس می تواند از این موقعیت استفاده کند. قهرمانی پرسپولیس همچنین می تواند مقدمه ای بر قهرمانی تیم ملی در رقابت های جام ملت های آسیا هم باشد.

 

1350899

 

دیدگاه‌ها