کد خبر : 1565884 | 12 آبان 1397 ساعت 11:41 | 43.4K بازدید | 0 دیدگاه

آشنایی با گلزنان بازی رفت فینال

سرجینیو - سیلوا؛ شاخ های برزیلی گوزن ژاپنی

هافبک های برزیلی کاشیما آنتلرز در نیمه دوم با دوگلی که برای این تیم زدند ژاپنی ها را یک قدم به فینال نزدیک تر کردند.

سرجینیو - سیلوا؛ شاخ های برزیلی گوزن ژاپنی

به گزارش "ورزش‌سه"، بازی در نیمه دوم آن طور که پرسپولیس می خواست پیش نرفت و کاشیما بهتر بازی کرد. هافبک های این تیم در نیمه دوم توانستند با بازی گردانی دو بازیکن برزیلی خود  لئو سیلوا در هافبک دفاعی و سرجینیو در بخش تهاجمی برزیلی بازی را از پرسپولیس گرفته و روی نماینده ایران از نظر فنی فشار آوردند . در حالی که تماشاگران ژاپنی با تشویق بی امان جو خاصی را در ورزشگاه به وجود آورده اند لئو سیلوای برزیلی در دقیقه 58 بازی با یک حرکت عمقی و یک شوت زمینی و دقیق دروازه بیرانوند را به زیبایی باز کرد. در این دقایق هافبک های پرسپولیس نمایش خوبی نداشتند و بازی را به هافبک های خوب خارجی باخته بودند.


بازی خوب کاشیمایی ها و از سوی دیگر مشکل پرسپولیس به خصوص در خط هافبک باعث شد تا سرجینیوی برزیلی هم دومین گل را روی یک فرار از تله آفساید بزند تا کار پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا بسیار دشوار شود. سیلوا هافبک دفاعی 32 ساله و برزیلی کاشیما در این بازی نمایش خیلی خوبی داشت ضمن اینکه در بازی های این فصل لیگ قهرمانان و در دهمین بازی توانست دومین گلش را به ثمر برساند.


سرجینیو که در نیمه های فصل از لیگ برزیل به جی لیگ آمده است نیز بعد از مصدومیت لئوناردو دیگر برزیلی موثر کاشیما تبدیل به مهره کلیدی تیمش شد. او در پنجمین بازی اش برای کاشیما در لیگ قهرمانان پنجمین گلش را به ثمر رساند که البته یکی از مهمترین گلهایش بود.

 


سرجینیو و لئو سیلوا


لئو سیلوای برزیلی از سال 2013 و در 28 سالگی به فوتبال ژاپن آمد و سه سال در عضویت تیم آلبیراکس نیگاتا بود. او در سال 2017 به کاشیما آنتلرز آمد و تا الان 34 بازی برای این تیم انجام داده است و امروز یکی از مهمترین گل های زندگی اش را به ثمر رساند. جالب است که او به عنوان هافبک در تمام این بازی ها پاس گل نداده است اما 5 گل برای کاشیما زده که این نشان می دهد او یک هافبک گلزن است.

 

1350938

 

1350939


اما سرجینیو دیگر برزیلی کاشیما آنتلرز بازیکنی به مراتب سرشناس تر از لئو سیلوا است. او از سانتوس یکی از مهمترین تیم های فوتبال برزیل به کاشیما آنتلرز آمد و در سی بازی که برای این تیم انجام داده سیزده گل به ثمر رسانده است هر چند در سانتوس گلی به ثمر نرسانده بود. آمار او در لیگ قهرمانان اما عالی است چرا که در 5 بازی 5 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل هم داده است.

 

1350940

 


بازی دشوار برگشت


پرسپولیس با توجه به اخراج سیامک نعمتی در بازی رفت و با توجه به کمبود بازیکن ، در بازی برگشت با توجه به قدرت خط هافبک برزیلی تیم ژاپنی کار سختی خواهد داشت. برانکو با تعویض احمد نوراللهی در این بازی نشان داد که از بازی هافبک هایش راضی نیست هرچند که مشخص بود عالیشاه هم نتوانسته رضایت او را به دست بیاورد.

 


گل های خورده برزیلی


پرسپولیس از سال 2003 تا امروز در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته است و در طی این مدت 8 بازیکن برزیلی در تیم های مختلف حریف پرسپولیس دروازه این تیم را باز کرده اند. قبل از سرجینیو و لئو سیلوا ، 6 بازیکن برزیلی دیگر نیز در تیم های مختلف به پرسپولیس گل زده اند. 8 برزیلی که برابر پرسپولیس بازی کرده اند تا الان ده گل به پرسپولیس زده اند. اولین آن ها ریوالدو بود که در بازی لیگ قهرمانان در سال 2009 برگزار شد. ریوالدو در پیروزی یک بر صفر بنیادکار برابر پرسپولیس تک گل تیمش را به ثمر رساند.


سیه ل بازیکن برزیلی تیم الشباب امارات در سال 2012 و در مسابقه ای که پرسپولیس با نتیجه 6 بر یک حریفش را شکست داد تک گل حریف را به ثمر رساند.


کارلوس ادواردو مهاجم برزیلی الهلال در رقابت های مرحله گروهی سال 2017 نیز در مسابقه ای که با نتیجه یک بر یک تمام شد گل الهلال را وارد دروازه پرسپولیس کرده بود.


رودریگو تاباتا هافبک و مهاجم برزیلی تیم الریان قطر نیز در بازی رفت مرحله گروهی و در شکست سه بر یک پرسپولیس او دو بار برای تیمش گلزنی کرد.


لئوناردوی برزیلی هافبک تیم الاهلی در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، در تساوی دو بر دو با پرسپولیس یکی از گل های الاهلی را به ثمر رساند. رومارینیو مهاجم تیم الجزیره در مرحله یک هشتم نهایی دو گل برای تیمش به ثمر رساند و در برد سه بر یک تیمش در بازی رفت تاثیرگذار بود.

 

 

دیدگاه‌ها