کد خبر : 1565899 | 12 آبان 1397 ساعت 12:06 | 165.4K بازدید | 0 دیدگاه

در بازی برگشت و مقابل یکصد حامی شرایط فرق خواهد کرد

برانکو: یک میلیون سوت می‌توانست ما را برنده کند

سرمربی کروات سرخپوشان با حضور در نشست خبری پایان دیدار با کاشیما انتلرز از انگیزه شاگردانش برای جبران نتیجه خبر داد.

برانکو: یک میلیون سوت می‌توانست ما را برنده کند

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس علیرغم نمایش یک نیمه‌ای موفق برابر کاشیما انتلرز در نهایت بازی را به حریف ژاپنی واگذار کرد تا اکنون امیدوار به بازی برگشت در استادیوم آزادی باشد.


برانکو ایوانکوویچ با حضور در نشست خبری در خصوص این بازی گفت: ابتدا باید به تیم حریف بابت پیروزی تبریک بگویم. اما ما هم شانس پیروزی در این بازی را داشتیم و می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم.


وی ادامه داد: احساس می کنم و ناامید هستم که داوری که انجام شد. موقعیت های خوبی بود که ما می‌توانستیم به گل برسیم. داور یک کارت قرمز به حریف نداد و میلیون‌ها سوتی که می‌توانست نتیجه بازی را تغییر دهد اما داور این امکان را از تیم من گرفت.


برانکو در خصوص بازی برگشت گفت: ما در بازی برگشت مقابل یکصدهزار حامی شرایط را به سود تیم ما تغییر خواهد داد. هیچ چیز غیرممکن نیست و فقط سخت است. ما یار دوازدهم را در بازی برگشت در کنار خودمان خواهیم داشت و این شانس ما را افزایش خواهد داد.


سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که از کدام عملکرد داور در این بازی ناراضی است گفت: من می‌گویم یک میلیون سوت می‌توانست زده شود تا نتیجه بازی تغییر کند اما من برای اینکه به آن اشاره کنم فقط دو مورد را می‌گویم. کارت قرمزی که داور به حریف نداد و موقعیت گلی که از تیم گرفت.

 

دیدگاه‌ها