کد خبر : 1565904 | 12 آبان 1397 ساعت 12:25 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد کارلتو بعد از برد5-1؛ امپولی از ما بهتر بود!

کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی بعد از برد 5-1 تیمش مقابل امپولی در اقدامی عجیب از شاگردانش انتقاد کرد و گفت امپولی نسبت به تیم او بهتر بازی کرده است.

انتقاد کارلتو بعد از برد5-1؛ امپولی از ما بهتر بود!

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در ادامه‌ی رقابتهای سری آ در خانه‌ی خود استادیوم سن پائولو به مصاف امپولی رفت و با نتیجه‌ی 5-1 به پیروزی رسید. ولی با وجود این پیروزی قاطع، آنچلوتی به هیچ وجه از شاگردانش رضایت نداشت.

 

 کارلتو بعد از بازی در گفتگو با شبکه‌ی اسکای اسپرتز ایتالیا گفت:" من بعد از بازی بیشتر از آنکه خوشحال باشم ناراحت بودم. چون اگر به نتیجه نگاه کنیم ظاهراً باید فکر کنیم که ما یک بازی فوق‌العاده را پشت سر گذاشتیم ولی عملکرد ما در بازی به گونه‌ای بود که باید اقرار کنم امپولی بهتر از ما بازی کرد. آنها کنترل بیشتری روی بازی داشتند، خلاق‌تر بودند و تا قبل از اینکه ما گل چهارم را بزنیم کارمان واقعاً سخت بود".

 

کارلو آنچلوتی در ادامه به اسکای اسپرتز گفت:" مثلاً ما در بازی مقابل رم به مراتب بهتر بازی کردیم ولی فقط توانستیم یک تساوی بدست بیاوریم. ولی امروز نتیجه‌ای که بدست آوردیم خیلی بهتر از آن چیزی بود که لیاقتش را داشتیم. بعد از پایان بازی به سرمربی حریف‌مان اورلیو آندرئازولی گفتم که امپولی خیلی عالی بازی کرد و من را تحت تاثیر قرار داد. احتمالاً پیش خودش فکر می‌کرد که دارم شوخی می‌کنم ولی واقعاً اینطور نبود. ما در حمله لخت و سنگین بودیم ولی امپولی از هر نظر بهتر از ما بازی کرد".

 

کارلتو در ادامه‌ی صحبتهایش گفت:" من حتی از دست مرتنز عصبانی شدم. او به عنوان وینگر به زمین رفته بود و من به او تاکید کرده بود که برای گل زدن باید بیشتر به سمت مرکز زمین متمایل شود. مرتنز در جوابم گفت پاس گل دادن هم دست کمی از گل زدن ندارد. این حرفش من را عصبانی کرد. در آخر هم دیدیم که او به خاطر اینکه به حرف من گوش داد هم یک پاس گل داد و هم موفق شد هت‌تریک کند".

 

دیدگاه‌ها