کد خبر : 1565917 | 12 آبان 1397 ساعت 12:50 | 65.9K بازدید | 0 دیدگاه

منتظر حضور هواداران در آزادی هستیم تا نتیجه را برگردانیم؛

سید جلال: کار سیامک اشتباه بود، او شرایط ما را می دانست

کاپیتان تیم پرسپولیس پس از دیدار فینال آسیا مقابل کاشیما آنتلرز به انتقاد از حرکت سیامک نعمتی و اخراج او پرداخت.

سید جلال: کار سیامک اشتباه بود، او شرایط ما را می دانست

به گزارش ورزش سه، سید جلال حسینی بعد از دیدار با کاشیما آنتلرز گفت: بازی خوب و سختی بود. بچه ها خیلی تلاش کردند. متاسفانه دو گل بد خوردیم و نتیجه را اینجا واگذار کردیم. آماده می شویم برای یک بازی سخت در تهران و منتظر هوادارانمان هستیم.

 

کاپیتان پرسپولیس گفت: تماشاگران روی داور خیلی تاثیر گذاشته بودند و متاسفانه او نمی توانست درست تصمیم بگیرد. بچه های ما هم یک مقدار عصبی بودند که دلیل آن خستگی ناشی از مسافتی بود که طی کرده بودیم و خوابمان خوب تنظیم نشده بود.

 

او افزود: بچه ها خیلی تلاش کردند. یک نیمه از این فوتبال تمام شد و یک نیمه سخت دیگر هم داریم. توکل بر خدا انشاالله تماشاگر ها بیایند و مردم دعا کنند تا بتوانیم یک روز سخت را پشت سر بگذاریم.

 

حسینی درباره اینکه کارشناسان گفته اند دومین گل تیم ژاپنی در موقعیت آفساید به ثمر رسیده، اظهار داشت: اگر گل دوم کاشیما آفساید بوده باشد، در سطح فینال آسیا این یک ظلم است ولی به هر حال ما برای بازی برگشت در تهران آماده می شویم. بازی برگشت هم خیلی سخت است. کاشیما واقع یک تیم حرفه ای است ولی ما تلاش می کنیم.

 

او درباره ده نفره شدن پرسپولیس و اخراج نعمتی گفت: کار سیامک کاملا اشتباه بود. او می دانست که ما شرایط سختی داریم. این کارها بچگانه است و او تحت تاثیر قرار گرفت. این اتفاق خیلی به ما ضربه زد اما امیدوارم کسی که به جای او بازی می کند، خوب کار کند.

دیدگاه‌ها