کد خبر : 1565986 | 12 آبان 1397 ساعت 15:46 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

مرزبان در صدد تغییر 6 بازیکن در نیم فصل !

علیرضا مرزبان که روز گذشته موفق شد همراه با نفت مسجد سلیمان اولین پیروزی تیمش در فصل هجدهم جشن بگیرد، از تغییر نفراتش صحبت کرده است.

مرزبان در صدد تغییر 6 بازیکن در نیم فصل !

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجد سلیمان فصل گذشته کار خود را با محمود فکری خاتمه داد و موفق شد جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند، اما مدیران باشگاه تصمیم گرفتند در پایان فصل، عبداالله ویسی را جایگزین فکری کنند؛ مربی ای که زیاد دوام نیاورد و در پایان هفته پنجم از مسجد سلیمانی ها خداحافظی کرد.


پس از عبدالله ویسی که بیشتر با تفکرات تدافعی شناخته می شود، هدایت تیم به مرزبان سپرده شد و این مربی در نهایت در هفتمین حضور خود روی نیمکت تیم موفق به کسب اولین پیروزی شد.


نفت مسجد سلیمان در دیدارهای گذشته (5 دیدار لیگ و یک دیدار جام حذفی) هم نمایش خوبی ارائه کرده بود ولی در کسب پیروزی ناکام مانده بود.


مرزبان حالا پس از اولین پیروزی تیمش از لزوم ایجاد تغییرات می گوید؛ چرا که معتقد است بازیکنان حاضر در فهرست کنونی مسجد سلیمان انتخاب مربی گذشته تیم هستند که فلسفه ای متفاوت از او دارد و همین کار را برای او سخت کرده است.


مرزبان در همین رابطه در نشست خبری روز گذشته گفت: « آنچه مشخص است تیم ما نیمکت خوبی ندارد و دست من واقعا برای تعویض‌ها خالی است. بازیکنانی که روی نیمکت داریم کیفیت‌شان چندان بالا نیست و به این خاطر حتما باید در نیم فصل چند بازیکن به لیست‌مان اضافه کنیم. اگر به گذشته برگردیم این تیم توسط یک مربی دیگر بسته شده و با مربی دیگری فصل را شروع کرده و بعد به من رسید. یعنی دو فلسفه و تفکر در بسته شدن این تیم نقش داشته است. به همین خاطر باید با احترام در نیم فصل 5 و 6 بازیکن را از لیست خارج و بازیکنان با کیفیتی را جایگزین آنها کنیم و امیدوارم باشگاه شرایط این کار را فراهم کند.»


نفت مسجد سلیمان با پیروزی روز گذشته برابر استقلال خوزستان توانست فاصله خود را تا رتبه هشتم جدول به عدد 4 برساند و با توجه به 4 بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل اول این شانس برای او و شاگردانش وجود دارد که با کسب امتیاز از رتبه پانزدهم جدا شوند.

 

دیدگاه‌ها