کد خبر : 1566138 | 13 آبان 1397 ساعت 08:53 | 51.2K بازدید | 2 دیدگاه

سیدجلال بیخیال جام نمی‌شود (عکس)

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس مصمم است در سالی که جام جهانی و شاید جام ملت ها را از دست داده، قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کند.

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک تمام بازیکنان تیم پرسپولیس میل و رغبت زیادی برای قهرمانی در آسیا دارند و به خوبی می دانند شاید چنین فرصتی دیگر برایشان پیش نیاید و تا این حد به قهرمانی نزدیک نباشند اما این حس برای سیدجلال حسینی، بیشتر از بقیه بازیکنان است.

 

کاپیتان 36 ساله تیم پرسپولیس طعم قهرمانی در لیگ را 6 بار چشیده و پرافتخارترین بازیکن ایرانی محسوب می شود اما در تالار افتخاراتش یک قهرمانی بین المللی را کم دارد.

 

او در جام ملت های 2011 و 2015 حاضر بود اما با تیم افشین قطبی و کاروس کی روش نتوانست به عنوان قهرمانی برسد و هر بار در مرحله یک هشتم نهایی از جام کنار رفت. وی همچنین با سپاهان، نفت تهران و سایپا در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافت و در دو فصل اخیر نیز با پرسپولیس در آسیا بازی کرد اما هیچگاه نتوانست تا این حد به قهرمانی نزدیک شود.

 

هم تیمی های سیدجلال همچون کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، علی علیپور و... می توانند در سال های آینده به این عنوان برسند اما سیدجلال بعید است که به جز لیگ قهرمانان 2019 حضور در این مسابقات را یک بار دیگر تجربه کند و به همین دلیل کاپیتان تیم پرسپولیس مصمم است که آخرین سال های فوتبالش را با یک جام قهرمانی دیگر همراه کند و چه بهتر که این بار جامی که بالای سر می برد، کاپ قهرمانی آسیا باشد. عنوانی که هم سرخ ها سال هاست در انتظارش هستند و هم سیدجلال برای رسیدن به آن تلاش زیادی کرده است.

 

حالا پرسپولیس فقط یک 90 یا 120 دقیقه فرصت دارد تا اجازه ندهد ژاپنی ها _همانطور که جام را از سپاهان  گرفتند_ جام را از پرسپولیس بگیرند. در لیگ قهرمانان آسیا 2018 سیدجلال حسینی با گلزنی برابر الجزیره و الدحیل ناجی سرخ ها شد و همچون سوپرمن، آن ها را به نیمه نهایی و سپس فینال رساند، حالا امیدوار است به کمک 10 یار دیگر، گام آخر را هم بردارد.

 

 

عکس ها: امیرخیرخواه-کاشیما استادیوم

 

 

 

دیدگاه‌ها