کد خبر : 1566159 | 13 آبان 1397 ساعت 09:58 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌ی سلتیک قول داد: از لایپزیش انتقام می‌گیریم

رایان کریستی مهاجم ستاره‌ی باشگاه سلتیک که تیمش این هفته در لیگ اروپا در ورزشگاه خانگی خود به مصاف لایپزیش آلمان می‌رود به این تیم آلمانی هشدار داد.

ستاره‌ی سلتیک قول داد: از لایپزیش انتقام می‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، سلتیک در بازی قبلی خود در رقابتهای گروه B لیگ اروپا در آلمان و در خانه‌ی لایپزیش مقابل این تیم آلمانی 2-0 شکست خورده بود. سلتیک با این شکست، حالا بعد از گذشت سه هفته در این گروه سه امتیازی باقی مانده و رتبه‌ی سوم جدول گروه را به خود اختصاص داده. این در حالی است که حریف آلمانی سلتیک با شش امتیاز از سه بازی در جایگاه دوم جدول گروه ایستاده است.

 

شاگردان برندن راجرز اخیراً دوباره به روزهای خوب خود بازگشته‌اند. سلتیک با هدایت راجرز دیروز شنبه موفق شد هارتز صدرنشین لیگ برتر اسکاتلند را با نتیجه‌ی 5-0 در هم بکوبد تا نشان دهد بار دیگر برای قهرمانی در این لیگ دندان تیز کرده است و به هیچ وجه تیمی نیست که دست‌کم گرفته شود.

 

ولی نتایج ضعیف سلتیک در لیگ اروپا تا اینجا باعث شده شاگردان راجرز برای اینکه به صعود از گروه‌شان امیدوار بمانند در دو بازی بعدی که اتفاقاً هر دو برای سلتیک خانگی هستند، اول در مقابل لایپزیش آلمان و دوم در برابر ردبول سالزبورگ سوئیس، هر طور شده سه امتیاز بازی‌ها را به حساب خود بریزند. سلتیک بعد از این دو بازی هم به نروژ خواهد رفت تا با روزنبرگ، قعرنشین جدول این گروه مسابقه دهد.

 

با وجود اینکه لایپزیش در آلمان به راحتی توانست سلتیک را 2-0 از پیش رو بردارد ولی کریستی، مهاجم ستاره‌ی سلتیکی‌ها می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش بی‌صبرانه منتظرند تا در سلتیک‌پارک به مصاف تیم آلمانی بروند و با این تیم سرشاخ شوند تا نشان دهند هیچکس نباید سلتیک را دست‌کم بگیرد. کریستی به بازیکنان لایپزیش هشدار داد که او و یارانش برای انتقام وارد میدان خواهند شد.

 

کریستی در گفتگو با تلویزیون باشگاه سلتیک گفت:" همه برای آن بازی لحظه‌شماری می‌کنیم. این هفته عالی سپری شده و همه چیز در تیم برای مبارزه با تیم آلمانی آماده است. ما می‌خواهیم با این پیروزی بار دیگر به جمع مدعیان گروه اضافه بشویم".

دیدگاه‌ها