کد خبر : 1566233 | 13 آبان 1397 ساعت 14:11 | 75.1K بازدید | 4 دیدگاه

رضا فتاحی سرپرست سپاهان:

بازی با پرسپولیس باید نیم فصل اول باشد

رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان می گوید، علیرغم اعتراضی که به سازمان لیگ داشته اند، برنامه فشرده پرسپولیس چاره ای جز پذیرش برنامه سازمان لیگ برای سپاهانی ها باقی نگذاشته است.

بازی با پرسپولیس باید نیم فصل اول باشد

به گزارش "ورزش سه"، صعود پرسپولیس به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا سبب شده تا برخی دیدارهای این تیم به تاخیر بیافتد.

 

در این بین بازی با سپاهان که یکی از حساس ترین بازی های لیگ به شمار می رود هم یکی از این مسابقات است که قرار بود در تاریخ دوم آذرماه ماه برگزار شو، ولی با توجه به اینکه هنوز  تکلیف تیم پرسپولیس در مسابقات باشگاه های آسیا معلوم نشده،  مسئولین سازمان لیگ باید تا شنبه که دیدار برگشت پرسپولیس مقابل کاشیما برگزار می شود، صبر کنند و سپس نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام کنند.


رضا فتاحی سرپرست باشگاه سپاهان درباره این موضوع و واکنش باشگاه سپاهان به تعویق بازی گفت:« با توجه به اینکه پرسپولیس به فینال رسید، فدراسیون فوتبال بازی را لغو کرد؛ چون باید قبل از ما با تیم های پیکان و ذوب آهن بازی کند ودر جام حذفی هم بازی عقب افتاده دارد. بازی ها باید به ترتیب برگزار شود و وقتی سازمان لیگ این موضوع را علیرغم اعتراضی که داشتیم، به ما اطلاع داد، چاره ای جز پذیرش آن نداشتیم.»


وی در پاسخ به این سوال که با تعویق بازی و برگزاری آن در نیم فصل دوم، پرسپولیس می تواند از خریدهای خود استفاده کند، تاکید کرد: ما صد در صد به این موضوع اعتراض داریم و می خواهیم بازی هر طور شده در نیم فصل اول برگزار شود.

دیدگاه‌ها