کد خبر : 1566299 | 13 آبان 1397 ساعت 18:03 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

اسدی چهارگوشه زمین فوتبال را بوسید؛

خداحافظی کاپیتان سابق تراکتورسازی در انزلی

مرتضی اسدی بازیکن کهنه کار اکسین در پایان دیدار برابر ملوان بندرانزلی چهار گوشه استادیوم قدیمی تختی را بوسید و از فوتبال خداحافظی کرد.

خداحافظی کاپیتان سابق تراکتورسازی در انزلی

به گزارش "ورزش سه"، مهم ترین اتفاق مسابقات امروز لیگ یک که تنها 4 گل در 5 مسابقه به همراه داشته و دیدار اروند کارون هم با تساوی بدون گل مقابل شاهین شهرداری بوشهر ادامه پیدا می کند، خداحافظی مرتضی اسدی بازیکن کهنه کار تیم اکسین البرز بود که پس از تساوی بدون گل تیمش در انزلی پس از سوت پایان بازی و یک هفته پس از کناره گیری فراز کمالوند از سرمربیگری این تیم، چهار گوشه زمین را بوسید تا خداحافظی خود را از دنیای حرفه ای فوتبال نشان دهد.


اسدی که در اسفند ماه جشن تولد 40 سالگی اش را جشن می گیرد، در آستانه ورود به 41 سالگی در نهایت پس از انجام بیش از 400 بازی در عرصه باشگاهی با پیراهن تیم های صبای قم، تراکتورسازی تبریز، گسترش فولادتبریز، صنعت نفت آبادان و سرانجام اکسین البرز به کار خود خاتمه داد تا ورزشگاه پیر تختی انزلی پایانی بر حضور او در فوتبال باشد.

 

اسدی که 4 بازی ملی را هم در کارنامه خود می بیند، طی دوران طولانی مدت حضورش در مستطیل سبز 2 بار همراه با تراکتورسازی نائب قهرمان لیگ شد و در قهرمانی جام حذفی قرمزپوشان تبریزی هم یکی از بازیکنان تیم بود.

 

کاپیتان سابق تراکتورسازی که با حضور علی کریمی شماره هشت محبوب این بازیکن را به او در تراکتورسازی پیشکش کرد، طی سال های گذشته رابطه بسیار خوبی با فراز کمالوند داشت و انتخاب اکسین البرز هم به خاطر حضور این مربی بود. با خداحافظی کمالوند به نظر می رسد، یک هفته زمان برای اسدی کافی بود تا خداحافظی اش را به صورت رسمی اعلام کند و در انزلی با دنیای حرفه ای فوتبال برای همیشه خداحافظی کرد.

دیدگاه‌ها