کد خبر : 1566452 | 14 آبان 1397 ساعت 13:56 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل کارون: با یک برد برمی گردیم

روز گذشته شاگردان محمود فکری توانستند با 3 گل تیم کارون اروند خرمشهر را در هم بکوبند. این سومین باخت پی درپی کارون اروند خرمشهر بود.

مدیرعامل کارون: با یک برد برمی گردیم

به گزارش "ورزش سه"، به همین بهانه با مدیرعامل این تیم  تیم خوزستانی،  امیر سامری درمورد بازی صحبتی انجام دادیم و ابتدا از او درباره این دیدارسوال کردیم که درجواب گفت : متاسفانه بازی خیلی خوبی نبود و تیم ما شکست سنگینی را متحمل شد، اما این نکته را باید بگویم که آقای میثاقیان بعد ازآخرین دیدارما تصمیم گرفت به بازیکنان جدید تیم میدان بدهد وازهمین رو،‌ تیم را با 8 تغییر به میدان فرستاد اما متاسفانه این کار او جواب نداد و ما متحمل این شکست شدیم. ضمن اینکه در نیمه دوم تیم ما کاملا سوار بازی بود و اگر ضربه بازیکن ما در ابتدای نیمه دوم به تیرک دروازه برخورد نمی کرد ممکن بود ما به بازی برگردیم.اما باید اذعان کنم که تیم مقابل ما هم یک تیم بسیار اماده با بازیکنان خوب و یک مربی صاحب نام به نام محمود فکری بود، که کار را برای ما بسیارسخت کرده بود.


از او پرسیدیم آیا میثاقیان نسبت به بازیکنان با تجربه تیم بدبین شده بود که چنین تصمیمی را گرفت که در جواب افزود: خیر، به هیچ وجه، این تصمیمی صرفا فنی بود و هیچ مشکلی درتیم ما از این لحاظ وجود ندارد .


از  سامری در مورد ماندن یا نماندن آقای میثاقیان با توجه به سه شکست متوالی سوال کردیم  که او بازهم مانند هفته پیش، تصمیمات را صرفا منوط به تصمیمات خودش ندانست و گفت: که نظر هیئت مدیره در این موضوع شرط است اما من هنوز به آینده تیم امیدوارم و اعتقاد دارم با یک برد می توانیم دوباره به جدول برگردیم همانطور که نفت مسجد سلیمان که در فصل گذشته به یک باره توانست نتایج اولیه را جبران کند و به لیگ برتر صعود کند. اما این را هم باید در انتهای صحبتم بگویم که ازهمه رسانه ها و مردم و دست اندر کاران فوتبال انتظار دارم که خرمشهر را متعلق به خودشان بدانند و برای بیرون آمدن این تیم از این شرایط کمک کنند. ضمن اینکه از صدا و سیمای مرکز استان نیز خواهشمندم که بازی های تیم های لیگ یکی را هم تا حد توان پوشش دهند تا باعث بیشتر شدن انگیزه بازیکنان ما شوند .

دیدگاه‌ها