کد خبر : 1566893 | 16 آبان 1397 ساعت 11:54 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار اولین گل چمپیونزلیگی کاوه

دیشب کاوه رضایی بعد از حضور در بازی با موناکو پاس گل چهارم و آخر بروژ را داد تا تیمش به یک پیروزی شیرین و دلچسب دست یابد.

در انتظار اولین گل چمپیونزلیگی کاوه

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی چهار صفر در خانه موناکو نشان می دهد بروژ با آمادگی بالا وارد بازی های چمپیونزلیگ شده هر چند در هفته های آتی بازی های سختی را پیش رو خواهد داشت.


کاوه که به دلیل مصدومیت و عدم حضور در ترکیب بروژ با انتقاد رسانه های بلژیک مواجه شده بود حالا با این حضور و پاس گلی که در بازی با موناکو داد نشان داد می تواند در بروژ همانند شارلروا حضور موثری داشته باشد. حالا همه در انتظار اولین گل چمپیونزلیگی کاوه هستیم. هر چند کار سختی است اما کاوه رضایی مهاجم سختکوشی است و نشان داده سر برنگاه می تواند زننده گل های حساس و سرنوشت سازی باشد.

 

1352188


کاوه اگر چه در جام جهانی برای تیم ملی بازی نکرد اما نمی توان کتمان کرد قلب او برای بازی در تیم ملی می تپد و یک گل در لیگ قهرمانان اروپا او را دوباره مورد توجه قرار خواهد داد و آنوقت همه از حضور دوباره رضایی در اردوی تیم ملی صحبت خواهند کرد. کاوه هم البته بعد از خط خوردن از تیم ملی نشان داد با قدرت به مسیر ادامه می دهد.

 

بروژ در گروه A لیگ قهرمانان اروپا با تیم های دورتموند و آتلتیکو مادرید 9 امتیازی و موناکوی یک امتیازی همگروه است. پیروزی در برابر موناکو اولین پیروزی بروژ در فصل جدید بازی ها بود و شمار امتیازات این تیم را به عدد 4 رساند.


بروژ در دو بازی پایانی 7 آذر میهمان دورتموند و 20 آذر میزبان آتلتیکو مادرید است و به صراحت می توان اذعان کرد بازی های سختی را پیش رو دارد چون این دو تیم 9 امتیازی هستند

دیدگاه‌ها