کد خبر : 1567130 | 17 آبان 1397 ساعت 14:27 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

داوری‌های ۶ بازی علیه ما بوده است؛

سرمربی نساجی: کسی حق ندارد از نساجی ناامید شود

سرمربی نساجی مازندران معتقد است در ۶ بازی داوری‌های علیه تیمش بوده ولی با این شرایط آنها به ادامه فصل امیدوار هستند.

سرمربی نساجی: کسی حق ندارد از نساجی ناامید شود

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در نشست خبری قبل از دیدار برابر استقلال خوزستان با بیان اینکه نساجی ۶ هفته از داوری ضربه خورده است، اظهار کرد: در ۱۱ هفته ۶ هفته ضربه خوردن از داوری واقعا ظلم است؛ ما امیدوار هستیم عدالت رعایت شود؛ نمی‌خواهیم حتی یک اوت برایمان بگیرند و تا اینجا کمیته داوران به مردم قائم‌شهر و تیم نساجی مدیون و بدهکار است.

 

وی با اشاره به اینکه سه داور بازی‌های ما محروم شدند، گفت: این اتفاقات نشان از اشتباهات سهوی آنها دارد؛ بازی قبلی مردم واقعا ناراحت و عصبانی بودند؛ نمی‌گوییم ۱۰ امتیاز ولی اگر فقط دو امتیاز بیشتر داشتیم، مشکلات به اینجا کشیده می‌شد؟ با ۲ امتیاز همه چیز اینجا فرق می‌کرد و با یک گل همه چیز برای یک تیم عوض می‌شود.

 

سرمربی نساجی با تاکید بر اینکه واقعا جایگاه‌مان این جای جدول نیست، ابراز کرد: به اندازه‌ای که تلاش کردیم حق‌مان را ندادند؛ تیم ما خیلی زحمت کشیده ولی باید همچنان مبارزه کنیم؛ امیدوار هستیم فردا داوری روز خوبی داشته باشد و شرایط طوری نشود که باز هم نساجی از داوری ضربه بخورد.

 

نکونام یادآور شد: ما مشکلات دیگری هم داریم؛ اینکه دقت نمی‌کنیم گل بزنیم و از طرف دیگر دقت نمی‌کنیم و گل می‌خوریم که این مسائل به نکات فنی برمی‌گردد؛ پس خودمان باید نقاط ضعف را برطرف کنیم ولی یک سری مسائل دست من نیست؛ گل سالم ما را نمی‌گیرند و پنالتی تیم می‌سوزد و واقعا این ناداوری‌ها دیگر دست من نیست و از دستمان خارج است؛ ببیند این اشتباهات چه دقایقی بوده است؛ همه این ها موجب می‌شود تا فشار روی تیم ایجاد شود و بازیکن از دو قدمی توپ را به اوت بزند.

 

او با تاکید بر اینکه باید یک دل و یک صدا باشیم، عنوان کرد: مردم قائمشهر هم باهوش هستند؛ یک سری صحبت‌ها و حرف‌هایی زده می‌شود که مردم باید چیزهایی درباره آن بدانند؛ اینکه بعضی‌ها علیه نساجی و مردم قائمشهر حرف می‌زنند، دشمنی می‌کنند. خودتان می‌دانید تیم ما دشمنان کمی ندارد و این مسائل بخاطر محبوبیت باشگاه است؛ مثل قطار در حال حرکتی که به آن سنگ می‌زنند.

 

سرمربی نساجی ادامه داد: شما باید با خیلی از مسائل مبارزه کنید؛ مردم بدانند که پای تیم باید ایستاد چون عده‌ای دنبال ضربه زدن به تیم ما هستند؛ مردم باید بدانند نساجی به اندازه‌ای که زحمت کشیده و تلاش کرده، به حقش نرسیده است؛ بیشتر از این می‌توانستیم امتیاز بگیریم ولی امتیازها را از ما گرفتند.

 

1245031

 

نکونام با بیان اینکه الان به یک دو گانگی واضح رسیدیم، گفت: بالاخره نساجی دفاع می‌کند یا حمله؟(در پاسخ به سوالی که تیم خیلی موقعیت دارد ولی گل نمی‌زند) ما این را نمی‌دانیم! پس خدا را شکر قبول دارید تیم خوب حمله می‌کند و موقعیت می‌سازد، حتی به اندازه تیم‌های بالای جدول؛ اگر دو، سه گل می‌زدیم آن وقت می گفتند وای چقدر نساجی هجومی است؛ به نظر من ما به شکل دلخواه بازی می‌کنیم؛ تا حالا کدام بازی بوده که ما ۹۰ دقیقه زیر توپ بزنیم؟ تیم صدر جدول و نایب قهرمان جلوی نساجی این کار را کردند.

 

او اضافه کرد: هر فوتبالیستی دوست دارد گل بزند؛ در بازی آخر واقعا عجیب بود که حتی یک توپ ما به چارچوب نرفت و به تیر هم نخورد؛ برای همین است که می‌گوییم فوتبال جذاب است؛ ما بازیکن ۲۱ ساله یعنی جعفری را بازی می‌دهیم، او دوست دارد گل بزند و واقعا بازیکن آینده‌داری است؛ اگر گل نزده مهم نیست چون باید تلاش کند بازی بعدی بزند و نباید ناامید شوید؛ وقتی شما تلاش می‌کنید یک محصول بکارید، موقع برداشت نباید زمین را رها کنید؛ باید ادامه دهید تا به نتیجه برسد.

 

سرمربی نساجی تصریح کرد: کسی حق ندارد در نساجی نا‌امید شود؛ باید اعتقاد به کارمان داشته باشیم. گل هم به وقتش می زنیم. هر وقت به آن باور رسیدیم می توانیم گل های زیادی هم بزنیم.

 

نکونام ادامه داد: کدام تیم به زمین می رود و با ۷ نفر حمله می‌کند؟ شما بازی ما و پدیده را نگاه کنید؛ آنها یک مهاجم قد بلند آوردند تا ضربه‌های سر را بزند ولی وقتی دیدند نمی‌تواند او را مدافع وسط گذاشتند؛ فوتبال این نیست که بگویی رئال و بارسا هستی، بلکه باید بدانیم همه تیم باید در زمین بدوند و تلاش کنند؛ بازیکنان ما باید تمرکز داشته باشند تا ان‌شاالله دوباره شروع خوبی داشته باشیم.

 

او عنوان کرد: دو هافبک دفاعی ما در حد تیم ملی هستند؛ پست خود من آنجا بوده است؛ عبدالله‌زاده و آبشک و همینطور عبدی از بهترین‌ها هستند؛ اگر کسی بگوید خوب نیستند باید بیاید و با من فنی حرف بزند؛ این دو بازیکن توانایی حضور در تیم ملی را هم دارند؛ اگر کسی راجع به مسائل فنی از آنها انتقاد کرده، با نهایت احترام نظرش را رد می‌کنم.

 

سرمربی نساجی با بیان اینکه ما برای روشن شدن ذهن مردم اینجا هستیم، گفت: در نساجی کسی به فکر خودش نیست؛ در هیچ زمانی یادم نمی‌آید ما سه جلسه پشت هم تمرین را به روی هوادار بسته باشیم؛ ما هر وقت به قائم‌شهر می‌آییم دو جلسه تمرین به روی هواداران باز است؛ روز قبل از بازی که ۱۰۰ درصد این کار را می‌کنیم ولی فقط قبل از یک بازی که اتوبوس ما مشکل فنی پیدا کرد و نرسیدیم در قائمشهر تمرین کنیم؛ این بار هم قرار بود سه‌شنبه بیاییم ولی متاسفانه مشکل ترافیک در جاده‌ها بود.

 

دیدگاه‌ها