کد خبر : 1567249 | 17 آبان 1397 ساعت 21:56 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

گابریل ژسوس:

دربی منچستر، برای سیتی دشوار خواهد بود

گابریل ژسوس، مهاجم منچسترسیتی، در آستانه دیدار تیمش در دربی منچستر، اعلام کرد که شاگردان ژوزه مورینیو می توانند شرایط دشوارتری از حریفان اخیر برای تیمش رقم بزنند.

دربی منچستر، برای سیتی دشوار خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، ژسوس که در این فصل نمایش های چندان درخشانی نداشت، شب گذشته در پیروزی 6-0 مقابل شاختار، سه گل برای سیتی زد تا در آستانه دربی شهر منچستر، از شرایط روحی بهتری برخوردار شود.

سیتی در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر هم مقابل برنلی و ساوتهمپتون به پیروزی 5-0 و 6-1 رسیدند اما ژسوس معتقد است که تیمش مقابل منچستریونایتد کار دشوارتری دارد؛ به ویژه اینکه شیاطین سرخ در آخرین رویارویی دو تیم توانستند شکست 2-0 را به پیروزی 3-2 تبدیل کنند و شب گذشته هم در تورین، یوونتوس را 2-1 شکست دادند.

او به خبرنگاران گفت:" نه، شکست دادن شاختار، یک هشدار نیست. تیم ما همیشه همین طور بازی می کند، فارغ از تغییراتی که در ترکیب صورت می گیرد. هر بازیکنی که به زمین می رود، به دنبال کمک به تیم و پیروزی است.

 

1352663

 

فکر می کنم دیدار مقابل منچستریونایتد دشوار خواهد بود. آنها برای پیروزی خواهند آمد؛ دقیقا مانند سال قبل. به خودمان بستگی دارد که به شیوه خودمان بازی کنیم زیرا ما در خانه بازی می کنیم و باید پیروز شویم."

ژسوس بعد از مصدومیتی که سال گذشته مقابل کریستال پالاس برایش به وجود آمد، از فرم ایده آلش خارج شده بود. او در این مورد گفت:" از زمانی که مصدوم شده بودم، شرایط دشوار بود. واضح است که شکایت نمی کنم و تسلیم نمی شوم.

من همیشه چیزی را که احساس کنم، بیان می کنم و نمی توانم بگویم که از ماه های اخیر راضی هستم اما همه این چیزها باید سپری شود. من ذهن قوی ای دارم و از حمایت خانواده و دوستانم برخوردارم. تنها می خواهم سخت کار کنم و به دنبال رویاهایم باشم."

دیدگاه‌ها