کد خبر : 1567287 | 18 آبان 1397 ساعت 10:51 | 46K بازدید | 0 دیدگاه

پرتماشاگرترین فینال لیگ قهرمانان در تهران

در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا بیشترین میزان تماشاگر در بازی فینال به تیم الهلال عربستان اختصاص دارد.

پرتماشاگرترین فینال لیگ قهرمانان در تهران

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها در حالی هفته آینده میزبان تیم کاشیما آنتلرز ژاپن خواهند بود که هواداران این تیم از همین حالا برنامه حضور در ورزشگاه را چیده اند و در تدارک حضور پرشور در ورزشگاه آزادی هستند. البته شایعه افزایش عجیب و غریب قیمت بلیت باعث شده تا التهاب در فضای هواداری قرمزها به وجود بیاید اما بعید است حتی با افزایش سه چهار برابری نیز ورزشگاه آزادی پر نشود.

 

در تاریخ فینال های لیگ قهرمانان آسیا باشگاه الهلال از حیث تماشاگر رکورددار است. آن ها سال 2014 در بازی برگشت با حمایت 66225 نفر به استقبال وسترن سیدنی رفتند و علی رغم ناکامی در فینال، رکوردزنی کردند. در جایگاه دوم نیز تیم الهلال قرار دارد، آن ها فصل پیش 59136 هوادار را به ورزشگاه کشاندند و البته بار دیگر ناکام ماندند. رده سوم نیز به تیم اوراواردز ژاپن اختصاص دارد؛ ژاپنی ها در سال 2007 با حمایت 59034 نفر موفق شدند سپاهان ایران را شکست داده و قهرمان این رقابت ها شوند.

 

حالا اگر پرسپولیسی ها بتوانند تمام جایگاه های استادیوم را پر کنند، رکورد 78 یا حتی 80 هزار نفر را به ثبت خواهند رساند که در تاریخ این رقابت ها بی نظیر است؛ هرچند که پیش تر در مسابقات جام باشگاه ها و جام در جام، سرخابی های ایران رکوردزنی کرده بودند.

دیدگاه‌ها