کد خبر : 1567495 | 18 آبان 1397 ساعت 20:11 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو-اویوا؛ دونگاه، دو آرزو، یک جام (عکس)

روز آینده تکلیف یک فصل تلاش در لیگ قهرمانان آسیا با رقابت دو تیم پرسپولیس و کاشیما در دیدار برگشت خاتمه پیدا می کند و پرسپولیس یا کاشیما می توانند اولین قهرمانی خود در این رقابت ها را جشن بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، روز آینده به پایان خط رقابت های لیگ قهرمانان آسیا می رسیم؛ رقابت هایی که از زمستان سال گذشته آغاز شد و پس از تعطیلاتی چد ماهه دوباره از شهریور ماه در مرحله یک چهارم نهایی ازسر گرفته شد.


پرسپولیس با شکست تمام رقبای قهرمانی غرب آسیا و کاشیما هم با شکست تمام مدعیان چینی و کره ای به فینال رسیدند.


دیدار رفت به سود نماینده ژاپن خاتمه یافت ولی این فینال یک 90 دقیقه دیگر هم در تهران پیش رو دارد و شاگردان برانکو در صورتی که می خواهند قهرمان شوند، باید با اختلاف سه گل شکست دیدار رفت را جبران کنند یا بازی را 2 بر صفر ببرند و در ضربات پنالتی جام را از آن خود کنند.


کنفرانس خبری دیدار برگشت فینال ساعاتی پیش انجام شد؛ کنفرانسی که در آن برانکو از امید و انگیزه تیمش برای بازگشت صحبت کرد و اویوا سرمربی کاشیما هم از اینکه می داند، دیدار سختی پیش روی خودش و شاگردانش قرار دارد و آنها برای کسب جام قهرمانی باید تمرکز داشته باشند و اسیر جو ورزشگاه نشوند.


با تمام این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم کدامیک از این دو مربی می توانند، تیمشان را به اولین افتخار مهم در سطح آسیا یعنی قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برسانند؛ برانکو یا اویوا.

 

 

 

 


عکس ها از امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها