کد خبر : 1567889 | 20 آبان 1397 ساعت 10:51 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیام تبریک رئیس لیگ ژاپن به کاشیما آنتلرز

مورای میتسورو رئیس لیگ حرفه‌ای ژاپن با انتشار پیام تبریکی قهرمانی کاشیما آنتلرز در لیگ قهرمانان آسیا و کسب بیستمین جام توسط این تیم را تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس لیگ ژاپن به کاشیما آنتلرز

به گزارش "ورزش سه"، مورای میتسورو رئیس لیگ حرفه‌ای فوتبال ژاپن با پیام تبریکی خطاب به باشگاه کاشیما آنتلرز گفت:" به باشگاه کاشیما آنتلرز به خاطر قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا تبریک می‌گویم. من به همراه آنتلرز که تا کنون جامهای متعددی به دست آورده و حالا یک جام دیگر به افتخاراتش اضافه کرده در جشن و شادی‌شان شریک هستم. بعد از قهرمانی اوراوا ردز در رقابتهای سال گذشته‌ی باشگاه‌های آسیا جامعه‌ی فوتبال ژاپن از قهرمانی امسال کاشیما شادمان است. من به اینکه رئیس جی‌لیگ هستم، لیگی که دو سال پیاپی قهرمان آسیا از آن بیرون آمده، به شدت افتخار می‌کنم".

 

میتسورو در ادامه‌ی بیانیه‌ی خود نوشت:" در فصل جاری لیگ قهرمانان کاشیما با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه با اینکه باید در چند جبهه مبارزه می‌کرد و برنامه‌ی فشرده‌ای داشت ولی از مرحله‌ی گروهی رقابتهای آسیایی قدم به قدم پیروز شد و پیش رفت. کاشیما در بازی رفت فینال با ارائه‌ی یک بازی عالی 2-0 پیروز شد و در بازی برگشت هم با خواستن بازیکنان و همه‌ی عواملش توانست حملات رقیب را خنثی کند و در خانه‌ی حریف جام قهرمانی آسیا را بالای سر ببرد".

 

 

دیدگاه‌ها