کد خبر : 1567924 | 20 آبان 1397 ساعت 12:00 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

روایت شوجی از دادن جام به اوگاساوارا

کاپیتان کاشیما: با فکر کردن به هواداران بازی کردم

شوجی کاپیتان کاشیما انتلرز در گفت و گو با وبسایت ژاپنی nikkansports گفت وقتی روی سکوی استادیوم آزادی جام را ابتدا دریافت کرده بلافاصله اوگاساوارا بازیکن کهنه‌کار تیمش را صدا زده چون می‌خواسته جام توسط او بالا برده شود.

کاپیتان کاشیما: با فکر کردن به هواداران بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، شوجی به این وبسایت ژاپنی گفت وقتی جام را اولین نفر در دستانم دیدم خوشم نیامد چون می‌خواستم اولین نفری که دستش به جام می‌رسد اوگاساوارا باشد. برای همین بلافاصله او را صدا زدم تا جام را به دست او بدهم.

 

شوجی در ادامه گفت:" درحالیکه صدا به صدا نمی‌رسید تا جایی که می‌توانستم بدنم را به سمت اوگاساوارا خم کردم و صدایش زدم ولی صدا به صدا نمی‌رسید تا اینکه در نهایت موفق شدیم جام را به دست او بدهیم".

 

شوجی که در بازی دیروز استادیوم آزادی نقش مهمی در دفع حملات پرسپولیس داشت بعد از بازی گفت:" از اینکه توانستیم این جام  مهم را بدست بیاوریم خیلی خوشحالم. ما امسال در ژاپن دو جام را از دست دادیم و از اینکه توانستیم بالاخره جام بدست بیاوریم، آنهم جامی به این مهمی فوق‌العاده خوشحالیم. در طول بازی در شرایط سخت آزادی مدام به دوستان و خانواده‌ام در کاشیما و هواداران‌مان فکر می‌کردم و برای آنها بازی می‌کردم. البته این بازی را با پیروزی پشت سر نگذاشتیم ولی خوب بازی کردیم و همین برای قهرمانی‌مان کافی بود".

دیدگاه‌ها