کد خبر : 1567973 | 20 آبان 1397 ساعت 14:24 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

قول باشگاه سپاهان برای حل مشکلات نقش‌جهان

امروز در راستای حل مشکلات ورزشگاه نقش جهان، جلسه ای در باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برگزار شد.

قول باشگاه سپاهان برای حل مشکلات نقش‌جهان

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی از سایپا در نقش جهان میزبانی کرد که نزدیک به 20 هزار نفر این بازی را در ورزشگاه دیدند تا رکورد حضور هواداران در فصل جدید شکسته شود؛ البته سپاهان هنوز مقابل استقلال و پرسپولیس در نقش جهان میزبانی نکرده و قطعا در آن مسابقه، ظرفیت 40 هزار نفری طبقه اول کامل خواهد شد و این در شرایطی است که هنوز طبقه دوم قابلیت استفاده ندارد و این موضوع هم یکی از دغدغه های اصلی هواداران است که 10 سال منتظر بازسازی ورزشگاه خانگی بودند ولی دو سال پس از افتتاح هنوز به طور کامل قابلیت استفاده ندارد ! یکی دیگر از دغدغه ها هواداران سپاهان، ترافیک سنگین پیش از ورود به نقش جهان است که سبب کلافگی آنها می‌شود.


از همین روی امروز جلسه ای در باشگاه سپاهان با حضور مسعود تابش مدیریت باشگاه برگزار شد تا در این باره تصمیمات لازم اتخاذ شود.


در این جلسه تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان به همراه معاونان، مدیران باشگاه و عوامل اجرایی مسابقات لیگ برتر در نقش جهان حضور داشتند و در مورد مباحث مختلف بحث و تبادل نظر شد تا در نهایت تصمیمی صحیح در راستای حضور هر چه بیشتر هواداران در نقش جهان و رعایت حقوق آنها گرفته شود که خروجی این جلسه و پیگیری های بعدی به  زودی به اطلاع هواداران و علاقمندان سپاهان خواهد رسید.

 

در حاشیه این جلسه تابش مدیر عامل باشگاه سپاهان در گفتگویی عنوان کرد : هر چند این ورزشگاه تاکنون به صورت رسمی تحویل باشگاه سپاهان نشده است و بسیاری از مشکلاتی که در حال حاضر در ورزشگاه نقش جهان وجود دارد باید توسط سازمان ها و ارگانهای دیگر پیگیری و حل شود اما مجموعه باشگاه سپاهان و شرکت فولاد مبارکه تمام تلاش خود را می کند تا این مشکلات را به حداقل برساند.

 

دیدگاه‌ها