کد خبر : 1568006 | 20 آبان 1397 ساعت 16:10 | 52.3K بازدید | 0 دیدگاه

عجیب‌ترین گریم‌ها روی سکوهای ورزشگاه آزادی (عکس)

مهمترین ویترین فوتبال ایران در سال های اخیر، روز گذشته در ورزشگاه آزادی برپا شد. فینال لیگ قهرمانان با رنگ و نور و پرچم در غلو شده ترین حالت ممکن، ساعت‌ها روی سکوهای آزادی جریان داشت.

عجیب‌ترین گریم‌ها روی سکوهای ورزشگاه آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته را می توان یکی از مهمترین روزهای فوتبالی ایران دانست. روزی که فینال لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی تهران برگزار می شد و طبیعتا یک استادیوم آزادی نیز به صورت کیپ تا کیپ پر از هوادار از اجرای این دیدار استقبال می کردند. یک فینال مهیج و بین المللی در کنار حضور بسیاری از بزرگان فوتبال دنیا و البته تجربه تازه حضور نوع جدیدی از هواداران، باعث شد تا همه چشم ها به ورزشگاه آزادی دوخته شود.


در این میان البته کاملا مشخص است که هواداران مشتاق و دو آتشه ای که خود را به سکوهای ورزشگاه آزادی رساندند به نسبت اشتیاق خود، سعی در رنگین تر کردن سکوهای ورزشگاه دارند تا یکی از مهمترین اتفاقات فوتبالی تاریخ ورزش ایران را به راحتی از دست ندهند. پسران و دختران فراوانی که با بازی رنگ و پرچم و نور و طرح چهره جدید و البته غلو شده ای به ورزشگاه بزرگ آسیا دادند.


در تصاویر زیر به بررسی تنها تعدادی از جمعیت حدودا هشتاد هزار نفری ورزشگاه آزادی می پردازیم که هر چند در پایان موفق به قهرمانی نشدند اما ساعت های خاطره انگیزی را برای خود و تاریخ میزبانی از بازی های بزرگ در ورزشگاه رقم زدند.

 

1353822


* یکی از بزرگترین عینک های روز گذشته در ورزشگاه آزادی، بر صورت این هوادار بود. قاب عینکی که با کلاه گیس سرخ رنگ این هوادار دو آتشه ست شد.

 

1353824


* قطعا یکی از مطرح ترین هواداران ملی فوتبال ایران همین آقاست. او را پیشتر در کشورهای حوزه خلیج فارس و با لباس و عینکی به نقش پرچم ایران زیاد دیده ایم.

 

1353825


* این هوادار هم سعی کرد تا از کلیشه ای ترین نشانه های ممکن چهره ای خاص برای خود بسازد. موهای اصلاح شده مد روز و زنگ قرمز و البته عدد 6 در کم موترین قسمت سر.

 

1353826


* این دو هوادار نیز تلاش زیادی داشتند تا دو قلوهای حاضر در ورزشگاه آزادی لقب بگیرند اما با ریز شدن در چهره می توان متوجه اختلافات فراوان در صورت شد.

 

1353831


* این هم مغموم ترین هواداری که می شد روی سکوهای آزادی پیدا کرد. صورت او فقط چند قطره اشک کم دارد تا دست به دست در صفحات اجتماعی بچرخد.

 

1353830


* بهرحال اولین حضور بانوان در ورزشگاه آزادی باید یک نماینده از آنها نیز وارد این لیست کند. خانم هواداری که هم دو آتشه بودن خود را ثابت کرد و البته تمایلی هم به شناخته شدن نداشت.

 

1353829


* یقینا با دیدن این گریم مرحوم هیث لیجر در آن دنیا قطعا ایستاده کلاه از سر برخواهد داشت!

 

1353828


* روی صورت این هوادار هم تلاش زیادی شد تا طرحی نقش ببندد و به نوعی با الهام از صورتک‌های معروف هنرهای نمایشی، پیوندی میان ورزش و هنر به وجود بیاورد که خب البته ... !

 

1353827


* ... و در پایان کودکی که اولین قدم های هواداری را با دو آتشه ترین حالت ممکن پشت سر می گذارد. فقط ای کاش در رنگ آمیزی صورت او دقت بیشتری صورت می گرفت.

 


عکس‌ها: محمدرضا عباسی، سعید زارعیان، احمد جلالیان، احمد معینی جم

 

دیدگاه‌ها