کد خبر : 1568063 | 20 آبان 1397 ساعت 19:14 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

نباید بگذاریم ارتباط ما با میانه جدول قطع شود؛

مرزبان: نمی‌توانم پول شریفات را به کلین‌شیت بدهم !

علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان قسمت عمده ای از کنفرانس خبری خود را به دلایل اخراج میلاد فراهانی از تیم اختصاص داد.

مرزبان: نمی‌توانم پول شریفات را به کلین‌شیت بدهم !

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعد از پایان دیدار تیمش مقابل نفت آبادان که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

کنترل بازی را در دست داشتیم


 بازی امروز در فضای خوبی انجام شد. با هدف بازی کردیم چون می خواستیم آنها مجبور شوند باز بازی کنند. ما کنترل بازی را در دست داشتیم و خطرساز بودیم اما مشکلی داریم و آن این است که شانس‌های گل را از دست می‌دهیم. این موضوع برمی‌گردد به استرسی که روی تیم ماست.

 


احساس خوبی به تیمم دارم


چند بازی را می توانستیم ببریم اما این طور نشد. البته به کیفیت بدنی بازیکنان کمک زیادی شده و از نظر تاکتیکی خیلی خوب شده ایم. کنترل توپ ما خوب است  و به تیمم تبریک می‌گویم چون احساس خیلی خوبی دارم.

 

بازی دادن به بازیکنان جوان بهاء دارد


ما باید قبول کنیم که بازی دادن به بازیکنان جوان بها دارد و باید بهای آن را بپردازیم. باید از بازیکنان جوان استفاده کنیم تا آنها کار را رو به جلو ببرند؛ البته ما در هر بازی به سختی و با زحمات شانس گل می‌سازیم اما کم کم به سمت نیم‌فصل دوم می‌رویم و بعد از سه بازی به نیم‌فصل می‌رسیم و از طرفی به دنبال تقویت و تغییر در تیم هستیم.

 

امیدوارم منابع مالی تامین شود


 با بازیکنان خوبی در ارتباط هستیم و امیدوارم منابع مالی آن تأمین شود تا بتوانیم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم. ما بازیکن مصدوم هم داریم که طولانی مدت مصدوم هستند و باید به سمت گرفتن بازیکن باکیفیت برویم تا به ما کمک کنند.


فراهانی اشتباهی بدتر از عباسی فر داشت


مرزبان در خصوص جدایی میلاد فراهانی دروازه‌بان این تیم و اینکه از یک دروازه‌بان جوان در درون دروازه نفت مسجدسلیمان استفاده کرده،‌ خاطرنشان کرد: ما باید یاد بگیریم که بازی دادن به بازیکنان جوان تبعات دارد و باید بهای آن را بپردازیم. اشتباهات بدتر از این را میلاد فراهانی مقابل پارس‌جنوبی انجام داد، اما این طور نیست که بگوییم اگر او بود ما امروز برنده می‌شدیم. من به مدیریت انسانی واقف هستم و می‌دانم وقتی بازیکنی دلش با تیم نیست باید برود.

 

فراهانی دلش با مسجد سلیمان نبود


میلاد فراهانی 240 میلیون تومان از ما پول گرفت و معتقد بود که باز هم باید از ما پول بگیرد. من ترجیح می‌دهم با بازیکنی کار کنم که دلش با مردم مسجدسلیمان و تیم نفت مسجدسلیمان باشد. از تصمیمی هم که گرفتم دفاع می‌کنم چون خیلی از مسائل تا اینجا برای تیم ما حل شده و از وقتی که من آمدم ندیدید که بازیکنی از مشکلات مالی صحبت کند. ما از شرافت مردم مسجدسلیمان دفاع می‌کنیم و اینکه بگویند اینجا پول نیست از نظر من توهین به مردم مسجدسلیمان است. وقتی یک نفر مسائل فردی را بالاتر از مسائل تیمی می‌داند، نمی‌شود با او کار کرد.

 

با کسی کار می کنم که برای تیم جان بدهد


 فراهانی به ما می‌گوید باید به من پول بدهید چون کلین شیت کردم یا اینکه باید در اهواز برای من خانه بگیرید اما من با کسانی کار می‌کنم که برای تیم جان بدهند. شاید شما گل‌هایی که فراهانی خورده را فراموش کردید اما من اجازه توهین و حمله به دروازه‌بان تیمم نمی‌دهم. اجازه نمی‌دهم به خاطر یک اشتباه همه چیز را خراب کنند.

 

نمی توانم پول شریفات را به فراهانی بدهم


اگر بحث توافق فراهانی با باشگاه است که آن یک طرف داستان است امروز دیدید که اسماعیل شریفات جان داد اما یک ریال هم پول نگرفته و نمی‌شود که پول این بازیکن را به دروازه‌بانی داد که کلین شیت می‌کند. شاید شما بگویید که این کار را می‌کنید اما من این کار را نمی‌کنم. اگر شما هم جای من بودید همین تصمیم را می‌گرفتید چون مسائل درون‌تیمی از مسائل فردی مهمتر است.

 

همین دروازه بان جوان ما ستاره می شود


 ما باید پول سایر بازیکنان را به دروازه‌بانی بدهیم که کلین شیت کرده پس پول سایر بازیکنان را از کجا تهیه کنیم؟ توافقات صورت گرفته قبل از حضور من و مدیریت جدید بوده اما این مشکلات گردن ما افتاده است و ما باید آن را حل کنیم. همین دروازه‌بان جوان ما ستاره فوتبال ایران می‌شود و باید به بازیکنان جوان میدان داد تا جلو بیایند.

 

با فراهانی ادامه می دادیم اعتماد از بین می رفت


در این شرایط وقتی اعتماد از بین می‌رود، دیگر نمی‌شود آن را جبران کرد. فراهانی اعتماد را شکست. در تیم ما بازیکنی قرارداد سنگین بسته که مصدوم بوده و کسی این مسئله را بررسی نکرده است و حالا این مشکلات گردن ما افتاده است. این بازیکنان با چه معیاری به تیم آمده‌اند؟

 

سازش به هر قیمتی ما را نابود می کند


مدیریت جدید باشگاه هم این مشکلات را دارد و ما هر روز جلسه برگزار  می‌کنیم تا مشکلات حل شود، در این شرایط بازیکنان در تیم مانده‌اند که دلشان واقعا با تیم است و درک مدیریتی دارند تا از مشکلات خارج شویم، این را بگویم که سازش همیشه خوب نیست باید یاد بگیرم که سازش به هر قیمتی ما را نابود می‌کند. من مثال‌های زیادی برای شما می‌توانم بگویم که سازش باعث شده چه بلاهایی سر فوتبال ما و مربیان ما بیاید. سازش به هر قیمتی باعث نابودی می‌شود و می‌توانم در این باره مثال‌های زیادی برای شما بیاورم.

 

نباید بگذاریم ارتباط ما با میانه جدول قطع شود


سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص بازی مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: قطعاً بازی سخت و حساسی در انتظار ماست باید روی زمین چمن مصنوعی تمرین کنیم، من از تیم سپیدرود بازی دیده‌ام و این بازی جزو بازی‌هایی است که باید با تمرکز بالا بازی کنیم. ما نباید اجازه دهیم ارتباط ما با میانه جدول قطع شود الان ما 8 امتیاز داریم و در میانه جدول تیم‌ها 11 امتیاز دارند و نباید اجازه دهیم این فاصله قطع شود.

 

دیدگاه‌ها