کد خبر : 1568066 | 20 آبان 1397 ساعت 19:23 | 37.1K بازدید | 0 دیدگاه

نکونام سرانجام به وعده‌اش عمل کرد

تیم نساجی مازندران در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان به برتری رسید و دومین برد خود را جشن گرفت.

نکونام سرانجام به وعده‌اش عمل کرد

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم نساجی مازندران در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان به برتری رسید تا دومین بردش را هم در خانه جشن بگیرد. شاگردان نکونام اولین بردشان را هم برابر دیگر تیم خوزستانی یعنی نفت مسجدسلیمان به دست آوردند تا این گونه راه برد مقابل جنوبی‌ها را در پیش گرفته باشند.


اما پیش از این سرمربی و بازیکنان نساجی هنگامی که تیمشان نتایج نسبتا ضعیف تری کسب می‌کرد از هواداران خواستند که صبوری به خرج دهند تا با فرا رسیدن مسابقات نسبتا آسان تر و کسب برد در آن‌ها شادی را به سکوهای وطنی بازگردانند.


سرخپوشان قائمشهری در هفته‌های گذشته اغلب مقابل تیم‌های مدعی شکست خوردند و حالا در هفته‌های منتهی به نیم فصل اول با حریفان مستقیم خود در لیگ برتر بازی دارند. نساج‌ها در قدم اول استقلال خوزستان را در یک دیدار پر حاشیه از پیش رو برداشتند و هفته آینده در آبادان مهمان صنعت نفت خواهند بود. دیگر تیم خوزستانی که شکست ناپذیر نیست و در خانه متزلزل نشان می‌دهد. نساجی در حال حاضر با 11 امتیاز و به علت تفاضل کمتر نسبت به ذوب‌آهن در رده دوازدهم قرار دارد و باید دید در ادامه چه عملکردی از خود به جا می‌گذارد.

دیدگاه‌ها