کد خبر : 1568240 | 21 آبان 1397 ساعت 12:53 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

FBI، مانع ارتباط بین مربیان ریورپلاته!

ماتیاس بیسکای، دستیار مارسلو گایاردو که شب گذشته روی نیمکت ریورپلاته نشست، مدعی شد که مامورین امنیتی، مثل اف بی آی مانع ارتباط آنها با گایاردو شده بودند.

FBI، مانع ارتباط بین مربیان ریورپلاته!

به گزارش "ورزش سه"، گایاردو که در بازی پیشین تیمش از حضور در کنار زمین محروم شده بود، به صورت پنهانی وارد رختکن شده بود که همین موضوع باعث افزایش طول محرومیت او شده است. بدین ترتیب او شب گذشته از روی سکوها تماشاگر بازی تیمش مقابل بوکاجونیورز در فینال کوپا لیبرتادورس  بود که این دیدار با تساوی 2-2 به پایان رسید و همه چیز به دیدار برگشت کشیده شد. پس از بازی، دستیار گایاردو مدعی شد که نیروهای امنیتی مثل FBI مانع صحبت کردن او با سرمربی می‌شدند.

 

 

1354169

 

 

او گفت:" فکر می‌کنم روی صندلی هستم که لیاقتش را ندارم. مارسلو باید اینجا می‌نشست و او اینجا نیست به خاطر یک پنالتی ناعادلانه و من باید جای او را پر کنم ولی من احساس راحتی نمی‌کنم زیرا مارسلو مربی ماست و او باید به جای من اینجا می‌بود. فرصت صحبت کردن با او را نداشتم، فکر می‌کنم اینجا دستگاهی نصب شده که روی سیگنال تلفن همراه اختلال بیندازد. انگار که FBI به اینجا آمده تا مطمئن شود ارتباطی بین دو طرف ایجاد نمی‌شود. بنابراین ما نتوانستیم ارتباطی با هم داشته باشیم."

دیدگاه‌ها