کد خبر : 1568263 | 21 آبان 1397 ساعت 14:42 | 40.6K بازدید | 0 دیدگاه

منشا از استارت‌های تمام نشدنی تا گریه ناکامی (عکس)

گادوین منشا در دیدار برابر کاشیما تلاش زیادی برای گلزنی و کمک به پرسپولیس داشت ولی با وجود دوندگی زیاد، موفق به این مهم نشد.

منشا از استارت‌های تمام نشدنی تا گریه ناکامی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محرومیت ها و مصدومیت های متوالی و متعدد پرسپولیسی ها سبب شد تا گادوین منشا که فصل گذشته یکی از مهره های نیمکت نشین برانکو ایوانکوویچ بود، در فصل جدید بیشتر فرصت حضور در زمین را پیدا کند و با به ثمر رساندن چند گل حساس مقابل حریفان، خود را به اندیشه های برانکو تحمیل کرد.


این بازیکن نیجریه ای در دیدار برگشت فینال هم در کنار علیپور شانس اول گلزنی تیم بود ولی 180 دقیقه تلاش برای دو مهاجم پرسپولیس به جایی نرسید. پرسپولیس در چند دیدار اخیر به دلیل کمبود مهره تکیه زیادی بر بازی مستقیم و استفاده از توپ های سوم داشت که آمار بازی نشان می دهد، هم علیپور و هم منشا مقابل مدافعین ژاپنی عملکرد خوبی ثبت نکردند و به خصوص در دوئل های هوایی، قافیه را به حریف واگذار کردند.

 

1354204


منشا در مقابل کاشیما به خصوص در نیمه اول نمایش خوبی داشت؛ او که قدرت حفظ توپ بیشتری نسبت به بازیکنان پرسپولیس داشت، سعی کرد تا با صاحب توپ کردن بازیکنان هم تیمی در فضاهای خالی زمین، حملات را طرح ریزی کند که البته در مجموع در این کار موفق نبود.


منشا در نیمه دوم مانند بسیاری از بازیکنان پرسپولیس با ساق های خسته، اشتباهات بیشتری هم داشت تا شاگردان برانکو در ثبت گل ناکام بمانند و جام را به حریف واگذار کنند.

 

1354206


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها