کد خبر : 1568346 | 21 آبان 1397 ساعت 19:29 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

با استفاده از هتل و سالن بدنسازی و زمین چمن

مرکز ملی فوتبال در قرق ملی پوشان

با آماده شدن زمین شماره دو کمپ تیم های ملی، زمین پژوهشگاه نفت به طور کامل از برنامه ها حذف شد تا ملی پوشان تنها در مرکز ملی فوتبال حضور داشته باشند.

مرکز ملی فوتبال در قرق ملی پوشان

به گزارش "ورزش سه"، تا پیش از این اردو، زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت، جایگاه اصلی ملی پوشان برای تمرین محسوب می شد و به همین دلیل هر روز شاگردان کی روش از هتل آکادمی خارج شده و خود را به زمین پژوهشگاه می رساندند. اما این روزها این رویه تغییر کرده است و به نوعی روند تمرینی ملی پوشان راحت تر و البته مدون تر از قبل شده است چرا که هم زمین تمرین و هم هتل و هم سالن بدنسازی در یک مجموعه قرار دارند.


با آماده شدن زمین مرکز ملی فوتبال، این زمین به عنوان محل اصلی تمرین ملی پوشان برای مرور برنامه های تمرینی و تاکتیکی کی روش مورد استفاده قرار می گیرد و فاصله نزدیک آن با مرکز "پک" نیز باعث شده تا آنها با کمترین اتلاف وقت در صورت نیاز خود را به مرکز پک رسانده و تمرینات خود را ادامه دهند.


شاگردان کی روش روز گذشته اردوی جدید خود را استارت زدند و به طور کامل در سالن بدنسازی پک به آماده کردن خود پرداختند. این اتفاق در روز دوم نیز به گونه ای دیگر انجام گرفت و پس از پایان یافتن زمان تمرینی در زمین چمن، ملی پوشان به دستور سرمربی تیم ملی خود را به سالن پک رساندند جایی که تعدادی از ملی پوشان مصدوم و البته تازه از سفر رسیده نیز به آماده شدن می پرداختند.

دیدگاه‌ها