کد خبر : 1568454 | 22 آبان 1397 ساعت 11:51 | 46.5K بازدید | 3 دیدگاه

قبلا با باشگاه پرسپولیس توافق کرده بودیم

فتاحی: با برانکو کاری نداریم، بازی برگزار می‌شود

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ تاکید کرد که دیدار پرسپولیس و پیکان طبق برنامه مشخص شده و بدون ملی پوشان برگزار می شود.

فتاحی: با برانکو کاری نداریم، بازی برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش‌سه"، اعلام سازمان لیگ مبنی بر برگزاری دیدار معوقه پرسپولیس و پیکان در تاریخ 28 آبان ماه اعتراض برانکو ایوانکوویچ و بازیکنان تیم سرخپوشان را در پی داشته است. با توجه به اینکه پرسپولیس در این تاریخ بدون ملی پوشانش باید به مصاف پیکان برود و با کمبود بازیکن مواجه است، پرسپولیسی ها اعتراض خود را به این مساله اعلام کرده اند.


با این حال مسئولان سازمان لیگ اعتقاد دارند قبل از تعویق بازی باشگاه پرسپولیس با موضوع موافقت کرده و تاکید می کنند که این مسابقه بدون ملی پوشان برگزار می شود.


سعید فتاحی، رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ صبح امروز در گفت و گو با رادیو تهران بار دیگر بر موضع قبلی خود تاکید و اعلام کرد: «ما کاری با مصاحبه برانکو نداریم، بلکه باشگاه پرسپولیس از قبل به ما نامه‌ای داده و در آن اعلام شده بود که اگر بازی پرسپولیس و پیکان را لغو کردیم و پرسپولیس به فینال آسیا رفت، مجبوریم این بازی را در تاریخ فیفادی برگزار کنیم که باشگاه هم در این باره با ما موافقت کرد و با این توافقنامه ما بازی را برگزار خواهیم کرد.»


وی افزود: «الان پرسپولیس سه بازی عقب‌افتاده دارد و اگر بخواهیم این بازی را عقب بیندازیم باید اردوی تیم ملی به جای یک هفته با دو هفته تاخیر انجام شود.»

 

دیدگاه‌ها