کد خبر : 1568517 | 22 آبان 1397 ساعت 14:30 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

سولاری 2020؛ سانتی، زیدان جدید پرز

قرارداد سولاری طبق ادعای رسانه های اسپانیایی از حالت موقت خارج شده و او تا 2020 با این باشگاه قرارداد بسته است.

سولاری 2020؛ سانتی، زیدان جدید پرز

به گزارش "ورزش سه"، هرچند این خبر هنوز به صورت رسمی از سوی باشگاه رئال مادرید اعلام نشده اما طبق ادعای منابع موثق، مسئولان رئال به فدراسیون فوتبال اسپانیا اطلاع داده اند که سولاری دیگر مربی موقت نیست و مدارک مربوط به قرارداد دائمی او نیز ارسال شده است.

طبق ادعای مارکا، سولاری پس از نتایج ضعیف لوپتگی، گزینه شماره یک فلورنتنیو پرز، رئیس باشگاه رئال بود اما تردید چند مدیر دیگر باعث شد تا او با کونته وارد مذاکره شود. در نهایت مصاحبه راموس و کنایه او به کونته، سبب عقب نشینی مربی ایتالیایی و اعتماد اجباری سران رئال به سولاری شد.

 

 

1354518

 

 

از بخت خوب پرز، سولاری با رئال بهترین نتایج را کسب کرده است. 4 برد متوالی، زدن 15 گل و دریافت تنها دو گل خورده نتایجی بود که کمتر کسی تصورش را داشت اما رئال حالا با سولاری به فرم خوب خود بازگشته تا خیال مسئولان از سرمربی تا حدود زیادی راحت شود.

سولاری معضل دروازه را با اعتماد به کورتوا حل کرد. سنگربان بلژیکی حالا مرد اول دروازه رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان است. او همچنین بر خلاف لوپتگی به جوانانی چون وینیسیوس، اودریوسولا، رگیلون و خاوی سانچز نیز اعتماد کرد و جوابش را نیز گرفت. تغییر و تحولات او در تیم، همان هایی بودند که پرز از ابتدای فصل انتظارش را داشت اما لوپتگی به آنها بی توجه بود تا هرگز دو طرف به درک متقابل نرسند.

 

سولاری قراردادی دو ساله تا 2020 با رئال خواهد بست و البته دوام او روی نیمکت به نتایج رئال در انتهای فصل ارتباط مستقیم خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها