کد خبر : 1568542 | 22 آبان 1397 ساعت 17:16 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

سرخپوشان مازنی و گیلانی به مسیر خوشبختی بازمی‌گردند؟

دو تیم نساجی مازندران و سپیدرود گیلان با کسب پیروزی در هفته دوازدهم به وضعیت خود در جدول سر و سامان دادند و حالا به دنبال موفقیت در سه بازی انتهایی نیم فصل اول هستند.

سرخپوشان مازنی و گیلانی به مسیر خوشبختی بازمی‌گردند؟

به گزارش "ورزش‌سه"،  دو تیم سرخپوش شمالی فوتبال ایران برای اولین بار به صورت موازی در لیگ هجدهم به دست آوردند و حالا وضعیت مناسب تری را در جدول مسابقات را تجربه می‌کنند. نساجی در خانه با دو گل استقلال خوزستان را شکست داد و به دومین پیروزی خود رسید و سپیدرود با شکست فولاد در اهواز اولین برد خارج از خانه تاریخ لیگ برتر خود را جشن گرفت. حالا این دو تیم تنها سه دیدار تا پایان نیم فصل اول لیگ هجدهم دارند و به نظر می‌توانند در آن‌ها موفق شده و به دوران کابوس وار اولیه خود پایان دهند.


*سپیدرود، تنها یک بازی بزرگ تا پایان نیم فصل


سرخپوشان گیلانی که قبل از آمدن علی کریمی عنوان بدترین خط دفاع و حمله را در اختیار داشتند با آمدن جادوگر وضعیت بهتری را کسب کردند. ورای وضعیت ساختاری آشفته سپیدرود این تیم از لحاظ تاکتیکی به خصوص در خط دفاع مشکلات فراوانی را تجربه کرد و رکورد منفی داشت. سپیدرود در هفت مسابقه با هدایت علی کریمی چهار کلین شیت ثبت کرده است. هم‌چنین با شکست پارس جم و فولاد در هفته یازدهم و دوازدهم از انتهای جدول جدا شدند. تنها نماینده استان گیلان هفته سیزدهم و چهاردهم را به ترتیب در داخل و خارج خانه مقابل نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران پشت سر می‌گذارد و نیم فصل اول لیگ هجدهم را با جدال برابر استقلال تهران در ورزشگاه سردار جنگل به اتمام می‌رساند. سه دیداری که می‌تواند حداقل چهار امتیاز برای شاگردان کریمی و جدایی کامل آن‌ها از انتهای جدول لیگ برتر داشته باشد.


*مسابقات نسبتا سخت خارج از خانه در انتظار شاگردان نکونام


تیم نساجی مازندران هفته گذشته در خانه با شکست استقلال خوزستان دومین برد خانگی خود را جشن گرفت و حالا به استقبال سه دیدار انتهایی خود می‌رود. نساج‌ها هفته سیزدهم را در آبادان مقابل صنعت نفت می‌گذرانند. نفتی که در خانه متزلزل نشان داده و کسب امتیاز از این تیم بعید نخواهد بود. سپس در ورزشگاه وطنی از سپیدرود رشت میزبانی و دربی شمالی‌ها را برگزار می‌کنند. نکونام آخرین بازی نیم فصل را هم برابر استاد خود یعنی مجید جلالی قرار می‌گیرد. مسابقه‌ای که در تهران است و با توجه به سبک و سیاق دو تیم نتیجه تساوی محتمل ترین گزینه برای بازی خواهد بود. با این اوصاف کسب 5 امتیاز از این سه دیدار برای نساجی غیر قابل دسترس نیست و می‌تواند آن‌ها را به میانه جدول برساند.

دیدگاه‌ها