کد خبر : 1568741 | 23 آبان 1397 ساعت 17:02 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

هفت تغییر تا قبل از نیم فصل اول

نیمه دوم جدول قرار بگیرید و از تیمتان اخراج شوید

با برکناری امید نمازی از هدایت ذوب‌آهن اصفهان حالا شش تیم از هفت تیم پایین جدول مسابقات لیگ برتر مربیان خود را تغییر داده‌اند.

نیمه دوم جدول قرار بگیرید و از تیمتان اخراج شوید

به گزارش "ورزش‌سه" داریوش یزدی و امید نمازی دو تن از جدیدترین اخراجی‌های لیگ برتر لقب گرفته‌اند. مربی سابق تیم ملی بانوان آمریکا و دستیار سابق کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران در ابتدای لیگ هجدهم با تبلیغات فراوان به جمع سبزپوشان اصفهانی پیوست اما نتوانست نتایج مورد انتظار را کسب کند و به همین دلیل بعد از باخت سنگین مقابل تراکتورسازی با تصمیم هیئت مدیره اخراج شد. از مجتبی حسینی و علیرضا منصوریان به عنوان گزینه‌های جدی جانشینی امید نمازی در ذوب‌آهن اصفهان نام برده می‌شود.

 

داریوش یزدی هم که اوایل فصل هدایت استقلال خوزستان بحران زده را در اختیار گرفت و توانست نتایج خوبی هم کسب کند حالا پس از چند باخت پی در پی از سمت خود برکنار شد و باید دید مدیریت این تیم اهوازی چه کسی را به جای وی برمی‌گزیند. با بررسی جدول لیگ برتر به این نکته می‌رسیم که از هفت تیم انتهایی لیگ برتر، شش تیم سرمربی خود را عوض کرده‌اند و تنها نساجی مازندران از ثبات برخوردار و پشت جواد نکونام ایستاده است.

 

1339559

 

تراکتورسازی تبریز تنها تیم بالای جدولی است که با تغییر مربی همراه بوده. جان توشاک سرمربی نامدار ولزی پس از باخت برابر صنعت نفت آبادان در جام حذفی به کشورش بازگشت و محمد تقوی جانشین توشاک با تجربه شد. دیگر تیم تبریزی یعنی ماشین‌سازی هم خیلی زود با فیروز کریمی به بن بست برخورد و رضا مهاجری با تجربه را به جای وی به عنوان سرمربی انتخاب کرد.

 

 

در این میان بیشترین تغییر مربی به استان خوزستان بازمی‌گردد. فولادی‌های شهر اهواز بعد از عدم کسب نتایج مطلوب سیروس پورموسوی را برکنار و دستیار ناشناس و رومانیایی وی یعنی ایلی استان را به عنوان مربی جدید انتخاب کردند.  انتخابی که سرانجام خوبی نداشت و همین حالا هم فولاد نتایج خوبی به دست نمی‌آورد. نفت مسجد سلیمان هم پس از اخراج عبدالله ویسی برای بهبود اوضاع به سراغ علیرضا مرزبان رفت؛ گزینه ای که وضعیت آن‌ها را کمی بهبود بخشید. در خصوص اتفاقات باشگاه استقلال خوزستان هم توضیحاتی داده شد.

 

 

سپیدرود رشت و خداداد عزیزی هم خیلی زود و در هفته سوم پس از کسب تساوی مقابل ماشین سازی تبریز راه خود را از هم جدا شده دیدند و از هفته پنجم و بازی برابر صنعت نفت آبادان علی کریمی به عنوان مالک و سرمربی جدید سرخپوشان گیلانی انتخاب شد و حالا با گذشت زمان نتایج خوبی به دست آورده است.

 

 

با این اوصاف تقریبا نیمی از تیم‌های حاضر در لیگ هجدهم قبل از اتمام نیم فصل اول با تغییر سرمربی مواجه شدند و به طور قطع تا پایان فصل این لیست تغییرات زیادی به خود خواهد دید.

دیدگاه‌ها