کد خبر : 1569107 | 25 آبان 1397 ساعت 13:20 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

ترابی، ‌غزال تیزپای جدید فوتبال ایران (عکس)

هافبک حال حاضر سایپا راه پیشرفت را به سرعت طی می‌کند و یکی از امیدهای سرمربی پرتغالی برای فتح جام ملت‌های آسیا است.

ترابی، ‌غزال تیزپای جدید فوتبال ایران (عکس)

به گزارش “ورزش سه” عصر روز گذشته تیم ملی ایران برتری کم گلی مقابل ترینیداد و توباگو به دست آورد اما از لحاظ ایجاد موقعیت یکی از روزهای خوب خود را پشت سر گذاشت و بی دقتی مانع ثبت گل‌های بیشتر شد. هافبک حال حاضر سایپا که با قرار گرفتن در لیست تیم ملی برای جام جهانی، اولین تورنمنت بزرگ ورزشی خود را در روسیه تماشا کرد حالا به دنبال این است پا را فراتر گذاشته و یکی از یاران فیکس کی‌روش در امارات و جام ملت‌های آسیا باشد.

 

ترابی در بازی روز گذشته ۶۰ دقیقه در زمین بود و نمایش خوبی از خود ارائه کرد. او در نیمه اول مدام جای خود را در سمت راست و چپ زمین عوض می‌کرد و حرکت در عرضش باعث سردرگمی مدافعان حریف شد. درست در مسابقه‌ای که شوت‌های از راه دور برنامه اصلی بازیکنان ایرانی بود، مهدی ترابی هم دو بار شانس خود را امتحان کرد که با بدشانسی تبدیل به فرصت خطرناک نشد.

 

 

او هم‌چنین در نیمه اول با نفوذ به عمق دفاع ترینیداد پاس ارسالی از خط هافبک را دریافت کرد و در موقعیت خوبی قرار داشت که با خطای مدافع حریف متوقف شد و یک ضربه پنالتی برای تیم ملی به دست آمد که توسط کریم انصاری‌فرد به گل تبدیل نشد. حالا مهدی ترابی راه پیشرفت را به مانند نحوه حرکتش در زمین به سرعت طی می‌کند و با ادامه این روند یکی از ستاره‌های تیم ملی در جام ملت‌های آسیا و یار ثابت کارلوس کی‌روش خواهد بود. بازیکنی که با توجه به اخلاق و روش زندگی‌اش قابلیت تبدیل شدن به یک ستاره برای فوتبال ایران را دارد.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها