کد خبر : 1569270 | 26 آبان 1397 ساعت 10:32 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

در روزهایی که نتایج بر وفق مراد نیست؛

فولاد آره‌نا و شارژ روحی سرخپوشان اهواز

افتتاح ورزشگاه جدید و مجهز، بهترین خبر هفته های اخیر برای تیم فولاد خوزستان بود.

فولاد آره‌نا و شارژ روحی سرخپوشان اهواز

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال شهر اهواز در رقابت های این فصل لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده اند و در وضعیت مناسبی در جدول رده بندی قرار ندارند.


در این بین حضور تیم فولاد در رتبه های پایینی جدول غیر منتظره تر بوده و این تیم در تلاش است تا خود را از بحران پیش آمده خارج کند.


در روزهایی که حال فولاد از نظر نتیجه گیری خوب نیست و از آخرین برد این تیم ماه ها می گذرد، یک اتفاق خوب در هفته گذشته کمی وضعیت را برای سرخ ها تلطیف کرد و به آنها امید بخشید.

 

1355329

 

ورزشگاه فولاد آره نا که گفته می شود مدرن ترین و مجهز ترین ورزشگاه ایران است، چند روز پیش با حضور مقامات سیاسی و ورزشی کشور افتتاح شد. این استادیوم جذاب قرار است با حل شدن اندک مشکلات باقی مانده، از ابتدای نیم فصل دوم میزبان بازی های فولاد باشد.

 

در شرایطی که تیم سرخپوش اهواز بازیکنان مختلفی دارد که روی زمین فوتبال را خوب بازی می کنند، خبر افتتاح فولاد آره نا بسیار برای آنها امیدوار کننده است. همچنین در اختیار داشتن یکی از بهترین استادیوم های فوتبال ایران به صورت کلی موج روحیه مثبت را در تیم به وجود می آورد. فولادی ها این روزها بی صبرانه منتظر پایان نیم فصل نخست هستند تا با شروع نیمه دوم فصل، بتوانند نمایش های متفاوتی داشته باشند و از استادیوم زیبای خود استفاده کنند.

 

دیدگاه‌ها