کد خبر : 1569562 | 27 آبان 1397 ساعت 14:15 | 59K بازدید | 0 دیدگاه

می‌خواهیم از پرسپولیس امتیاز بگیریم

جلالی: برخورد کروز، غرور ملی‌ام را تحریک کرد

سرمربی پیکان امیدوار است در دیدار فردا مقابل پرسپولیس بتوانند امتیاز کسب کنند.

جلالی: برخورد کروز، غرور ملی‌ام را تحریک کرد

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در نشست خبری قبل از دیدار برابر پرسپولیس گفت: پس از آنکه یک ماه بازی نکردیم، متاسفانه در سه مسابقه به وضوح کیفیتمان نزول کرده بود و واقعا نتوانستیم در آن بازی‌ها امتیاز جمع کنیم.

 

او ادامه داد: مسئله‌ای که می‌تواند پس از این سه بازی به ما التیام دهد، دیدار مقابل تیم خوب و بزرگ پرسپولیس است و امیدوار هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از این دیدار امتیاز بگیریم.

 

سرمربی پیکان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شرایط فعلی پرسپولیس و مشکلاتی که بخاطر کمبود بازیکن دارد، به سودشان خواهد بود یا همدلی سرخ پوشان به ضررشان می‌شود، ابراز کرد: شاید این مسائل شرایط را برای پرسپولیس راحت‌تر و برای ما سخت‌تر کرده است؛ تیمی که نزدیک سه سال است با یکدیگر و در کنار هم هستند، پشتوانه قوی و ثبات دارد، با شایستگی خیلی زیاد تا فینال آسیا رفته و ...، همین الان هم در ترکیب ۱۱ نفره خود برابر ما نیز هفت یا هشت نفر از بازیکنانی که در دو فینال بازی کردند، در اختیار دارد و فقط شاید ۶-۵ روز تمرین نکرده باشند.

 

جلالی عنوان کرد: فضایی هست که شاید برای پرسپولیس شرایط توجیه و راحت‌تری باشد؛ با این حال می‌دانیم خدمات آقای برانکو برای فوتبال ایران مشخص است و هیچکس نمی‌تواند پرسپولیس را با یک مسابقه محک بزند؛ تا دیروز هم که با بازیکنان صحبت می‌کردم، گفتم که ما مسؤولیتی دارم که برای انجام خوب آن، باید با تمام توان نمایش خوب و شرافتمندانه‌ای داشته باشیم تا پیروز مسابقه شویم.

 

او در خصوص برخورد اوسیانو کروز، مربی تیم ملی ایران با یک خبرنگار و حواشی به وجود آمده طی یک هفته اخیر ابراز کرد: شخصا در این زمینه حرف‌های زیادی دارم ولی وقتی آن صحنه‌ها را دیدم، می‌توانم بگویم آن چیزی که ابتدا در وجودم تحریک شد، غرور ملی بود و واقعا ناراحت شدم ولی همین شما(خبرنگاران) شرایط را یک موقعی ایجاد کردید که اگر یک زمانی کسی حرفی می‌زد(در انتقاد به تیم ملی)، به آن فرد امان نمی‌دادید که چرا منتقد هستید.

 

سرمربی پیکان ادامه داد: همه ما مربیان، بازیکنان، خبرنگاران و ... یکی هستیم، فوتبال را دوست داریم، دور هم جمع شدیم و هرکدام طبق مسؤولیت‌هایمان کاری انجام می‌دهیم، اما در نهایت اگر یک روزی فوتبال ملی ما رشد می‌کند، همه ما خوشحال و منتفع می‌شویم.

 

جلالی تصریح کرد: اعتقادم بر این است که رسانه‌ها یک گروهی درست کنند تا عملکرد ۹ ساله خودشان را آسیب‌شناسی کنند؛ با اطمینان و تجربه‌ام می‌گویم آن چیزی که الان(نحوه برخورد اوسیانو کروز) به وجود آمده، حاصل کاری است که خودتان کردید؛ ببخشید اینطور می‌گویم ولی این مسئله واقعیت محض است.

 

او اضافه کرد: بنده به‌عنوان یک مربی و عضوی از خانواده کوچک فوتبال که همه ما عضو آن هستیم، از این اتفاقات دلگیر و ناراحت می‌شوم ولی شما ببینید کانون مربیانی که من ۱۴ سال واقعا برای آن وقت و انرژی گذاشتم، رها کردم و گفتم نمی‌آیم؟ هر کاری هم که دوستان کردند، گفتم نمی‌آیم؛ ببینید چه اتفاقی افتاده شما نیروهایی که برای خوتان بودند را دلسرد کردید.

 

سرمربی پیکان تاکید کرد: نمی‌خواهم همه چیز را گردن شما بیاندازم، اما اگر حتی دستگاه ورزش و فوتبال ضعیف شد، بخاطر این است که شما یک مراحلی را طی کردید تا به یک نفر پر و بال بدهید تا خدمات خارجی‌هایی که به ایران می‌آیند، حتما دیده خواهد شد و در تاریخ هم می‌ماند ولی باید رفتارهای او نیز دیده شود؛ خیلی کشورها هستند که مربی خارجی دارند ولی از کنار آن بهره می‌برند، فوتبال‌شان پیشرفت می‌کند و به نتایج خیلی خوبی می‌رسند، اما سعی می‌کنند هر چیزی را در کنترل داشته باشند.

 


جلالی یادآور شد: قبل از یک مسابقه خیلی مهم است و می‌خواهم تمرکزم را روی بازی بگذارم؛ شاید از کلماتی که می‌گویم مجددا یک موج جدیدی درست شود ولی اصلا دوست ندارم این اتفاق بیافتد؛ مدت‌هاست دوست ندارم وارد این جریان‌ها شوم چون قبلا در این اتفاقات بودم و دیدم آخرش پوچ است؛ فقط در جواب سوالات شما خبرنگاران که الان دلگیر و آزرده هستید، می‌خواهم بگویم همه ما از این اتفاقات آزرده می‌شویم.

 


او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کارلوس کی‌روش گفته امنیت او در ورزشگاه‌های ایران برای تماشای مسابقات تامین نمی‌شود، گفت: نمی‌دانم باید چه چیزی راجع به این موضوع بگویم؛ اگر یک روزی، یک جایی و فضای مناسب‌تری باشد، حرف‌های زیادی در این باره دارم؛ سخنرانی‌ای در اواخر آذرماه با عنوان «قدرت نرم و فوتبال» خواهم داشت که تمام آن شاید ۱۵ دقیقه طول بکشد ولی از تمام شما خبرنگاران می‌خواهم در آن حضور پیدا کنید چراکه شاید جواب خیلی سوالات شما در این ۹-۸ سال در آنجا داده شود.

 


سرمربی پیکان درباره نقش مدیریتی فدراسیون فوتبال در این ۹ سال عنوان کرد: مسئله‌ای نیست که الان بخواهم راجع به آن حرف بزنم چون روز قبل از مسابقه ما با پرسپولیس است.

 

جلالی راجع به اتهاماتی که علیه مهدی شیری بخاطر محرومیت‌اش مقابل پرسپولیس به وجود آمده، اظهار کرد: اگر یک هفته با مهدی شیری زندگی کنید، می‌بینید که آنقدر این بچه خالص، با شخصیت و روحیه فداکارانه‌ای دارد که هیچکدام از این مسائل را نباید راجع به او عنوان کرد؛ شاید او را برای بازی با پرسپولیس ندارم، ناراحت باشم ولی شاید اگر در بازی می‌آمد و از طرفی روز بدش بود، مشکلاتی برای او پیش می‌آمد و از سوی دیگر اگر گل می زد، باید چه رفتاری نشان می‌داد؛ آن وقت هم شرایط سخت می‌شد؛ ضمنا زمانی که در جم برابر پارس جنوبی بازی می‌کردیم، برنامه این بود که مسابقه بعدی ما مقابل فولاد خوزستان است.

 

 

 

دیدگاه‌ها