کد خبر : 1569767 | 28 آبان 1397 ساعت 12:08 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

هیئت رئیسه ممنوع المصاحبه شده‌اند!

در آخرین نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مباحث مهمی مطرح شده است. اما سایت اینترنتی فدراسیون فوتبال در این باره خبری منتشر نکرده است.

هیئت رئیسه ممنوع المصاحبه شده‌اند!

به گزارش "ورزش سه"، در خصوص آخرین نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال قصد مصاحبه با اعضاء را داشتیم که آنها یا تلفن خود را جواب نمی دهند و یا صحبتی در این باره نمی کنند. گویی در این نشست از اعضای هیئت رئیسه خواسته شد در مورد مباحث صورت گرفته صبحتی با رسانه ها نداشته باشند. به واقع هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ممنوع المصاحبه شده اند.


این پدیده پیش تر فقط در تیم های فوتبال وجود داشت اما اکنون و در یک شرایط حساس به فدراسیون فوتبال هم سرایت کرده است. این در حالی است که این پدیده جایگاهی در فوتبال حرفه ای ندارد.


در حالی که کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان به مهدی تاچ پیشنهاد داده اند با درخواست بازگشت به کار از این بحران عبور کند اعضای هیئت رئیسه موافق این کار از سوی رئیس نیستند و هم چنان تاکید دارند بر اساس ماده یک اساسنامه فدراسیون فوتبال که به تایید هیات دولت و رویت فیفا رسیده نهاد غیر دولتی هستند و شامل قانون منع بکارگیری بازنشسته ها نمی شوند.


فدراسیون فوتبال در کادر مدیریتی خود چند مدیر بازنشسته دارد که اگر مهدی تاج درخواست بازگشت به کار را مطرح کند دوستان مهدی تاج باید فدراسیون فوتبال را ترک کنند.


گفتنی است فدراسیون فوتبال برای اجرای این قانون تا 15 آذر وقت دارد اما امیدوار است در فرصت باقی مانده مجلس شورای اسلامی استقلال فدراسیون فوتبال را قبول کند و در نهایت مانع از اجرای این قانون در فوتبال شود.

دیدگاه‌ها