کد خبر : 1569778 | 28 آبان 1397 ساعت 12:23 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

ورزشگاه خوش‌قیافه؛ امروز میزبان چند هزار نفر؟

برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان در روز وسط هفته نیز نباید مانع حضور پرشور هواداران در ورزشگاه آزادی شود.

ورزشگاه خوش‌قیافه؛ امروز میزبان چند هزار نفر؟

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت امروز از ساعت 16:15 به مصاف پیکان تهران خواهند رفت. این که دهمین بازی پرسپولیس در لیگ هجدهم است، در چارچوب هفته نهم برگزار می شود و ملی پوشان دو تیم هم در آن حضور نخواهند داشت. بلیت فروشی این بازی هم قرار بود به صورت اینترنتی انجام شود اما گیشه سه بازهم پس از چند ساعت بلیت فروشی، این کار را به پایان رساند و حالا بار دیگر هواداران باید با حضور در ورزشگاه آزادی به صورت دستی و کاغذی بلیت بخرند.

 

این نخستین بازی تیم پرسپولیس پس از فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی است. در بازی فینال چند ساعت مانده به شروع مسابقه ظرفیت ورزشگاه پر شد و خیلی ها پشت در ماندند و همچنین بسیاری بالاجبار از خانه بازی را تماشا کردند اما بعید است در بازی امروز تمام سکوهای ورزشگاه پر شوند.

 

1355845

 

در شبکه های اجتماعی کمپین های مختلفی برای حمایت از پرسپولیس در این بازی وجود دارد. خیلی ها معتقدند باتوجه به نبود بازیکنان ملی پوش و غیبت چند بازیکن به خاطر مصدومیت، هواداران باید نقش خود را در این بازی ایفا کنند و اجازه ندهند 3 امتیاز بازی خانگی از دست برود.

 

حالا ورزشگاه ترمیم شده آزادی منتظر هوادارانی است که در بازی با کاشیما پشت در ماندند یا این که پس از بازی در استادیوم ماندند و تیم محبوبشان را تشویق کردند. بدون شک برانکو و شاگردانش از حضور پرشور قرمزها در بازی با پیکان انرژی خواهند گرفت و همچنین این بازی وسط هفته، با خیل عظیم هواداران جذاب تر خواهد بود.

 

1355844

 

دیدگاه‌ها