کد خبر : 1569794 | 28 آبان 1397 ساعت 13:05 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

زورک: پولیشیچ تا آخر فصل در دورتموند می‌ماند

میشائیل زورک مدیر ورزشی دورتموند با رد شایعات انتقال کرستین پولیشیچ به چلسی و لیورپول در ماه ژانویه اعلام کرد او تا دست‌کم تا پایان فصل دورتموندی خواهد ماند.

زورک: پولیشیچ تا آخر فصل در دورتموند می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره‌ی پیوستن کریستین پولیشیچ ستاره‌ی آمریکایی دورتموند به تیمهای چلسی یا لیورپول در فرصت نقل و انتقالات ژانویه مطرح شده و به خصوص گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره‌ی تلاش چلسی برای استخدام پولیشیچ برای پر کردن جای خالی احتمالی هازارد مطرح شده بود، مدیر ورزشی دورتموند در گفتگو با نشریه‌ی آلمانی کیکر این شایعات را بی‌اساس دانست.

 

پولیشیچ تا پایان سال 2020 با دورتموند قرارداد دارد ولی تا کنون از امضای قرارداد جدید با این باشگاه سر باز زده است. اما دورتموند که در تلاش است بعد از فصل 2011-2012 بار دیگر جام قهرمانی بوندس‌لیگا را بدست بیاورد قصد ندارد در فصل جاری این ستاره‌ی آمریکایی را از دست بدهد.

 

1355861

 

میشائیل زورک در گفتگو با نشریه‌ی آلمانی کیکر گفت:" ما دست‌کم تا پایان فصل جاری برای پولیشیچ برنامه‌ریزی کرده‌ایم. شایعات اخیر چیز تازه‌ای نیست. واقعیت این است که ما به کریستین به شدت نیاز داریم".

 

کیکر همچنین گزارش داد که این سناریو احتمالاً در تابستان آینده تغییر خواهد کرد و دورتموند حاضر خواهد شد در ازای دریافت مبالغ قابل توجه پولیشیچ را به تیمهای لیگ برتری واگذار کند تا به این طریق بتواند کسری بودجه‌ی خود را جبران کند. پولیشیچ در فصل جاری از 17 مسابقه‌ای که دورتموند برگزار کرده در 12 بازی به میدان رفته. او از زمان اولین بازی‌اش برای زردپوشان دورتموند در ماه ژانویه‌ی 2016 تا امروز برای این تیم آلمانی بیش از 100 بازی انجام داده است.

 

1355860

 

پولیشیچ که در ماه اکتبر به دلیل مصدومیت مدتی از میادین دور مانده بود در ترکیب دورتموند جای ثابت خود را به جیدون سانچو اعجوبه‌ی جوان انگلیسی و یاکوب برون لارسن جوان دانمارکی واگذار کرده است. پولیشیچ هفته‌ی گذشته گفته بود:" بازی در لیگ برتر انگلیس از  بچگی رویای خیلی‌ها است و هیچ دلیلی وجود ندارد که من یک روز آنجا بازی نکنم و به رویای کودکی‌ام نرسم".

 

 

دیدگاه‌ها