کد خبر : 1569869 | 28 آبان 1397 ساعت 18:19 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: خدا پرسپولیس را بیشتر دوست داشت

سرمربی پیکان می گوید هر گاه تیم او برابر سرخابی ها پیروز می شود یک دلیلی در تیم حریف وجود داشته و شایستگی او دیده نمی شود.

جلالی: خدا پرسپولیس را بیشتر دوست داشت

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی بعد از دیدار با پرسپولیس درباره اشتباه شیخ ویسی و شکست این تیم گفت: هر گلی که در فوتبال به ثمر می رسد، با یک اشتباه است. در گل اول داور اشتباه کرد و در گل دوم نیز دروازه بان ما. از بازیکنانم تشکر می کنم که خوب و مسلط بازی کردند اما بعضی وقت ها بازی دست شما نیست. خدا آنها را بیشتر دوست داشت.


وی در ادامه تصریح کرد: ما در سال فقط دو بار به آزادی می آییم تا دیده شویم. ای کاش می توانستیم بیشتر به اینجا بیایم زیرا فضای اینجا برای فوتبال بازی کردن و دیده شدن، بهتر است. امروز از نظر کیفی خیلی خوب بودیم و واقعا حیف شد. اگر برنده می شدیم، تا رتبه چهارم جدول پیش می رفتیم.


جلالی در واکنش به این موضوع که "پرسپولیس با این بضاعت کار بزرگی کرد و به مسابقه برگشت"، افزود: در مورد آقای برانکو هر تمجیدی انجام دهیم، کم است. از نظر شخصیتی و فنی ایشان خود را اثبات کرده است اما اینکه شما می گویید با این بضاعت بازی کردند، برای من عجیب است. این تیم تا فینال آسیا رفت و به استثنا دروازه بان، همه در فینال بازی کردند. بازیکنانی که دقیقه 94 به زمین آمدند را حساب نکنید.

 

سرمربی پیکان در ادامه با انتقاد از این سوال، بیان کرد: یک زمان است شما هوادار هستید و دوست دارید به نفع تیم خود صحبت کنید و ایراد ندارد. اما شما رسانه هستید و این خوب نیست. منصفانه نگاه کنید و بگویید کدام تیم در فینال نبوده است؟ اگر بگویید تمرین نداشتند و افت انگیزه داشتند، درست می گویید اما بحث بازیکن نداشتن، عجیب است. ما چهار بازیکن در تیم امید داشتیم و مهدی شیری محروم بود اما من یک بار نگفتم ما بازیکن نداریم. من به این فضاها سال های زیادی است که عادت کرده ام و همیشه برابر سرخابی ها که به میدان رفتم و برنده بودم، حریف مشکل داشت و کسی نمی گفت تیم من خوب بوده و همیشه یک اشکال وجود داشته است.

دیدگاه‌ها