کد خبر : 1569889 | 28 آبان 1397 ساعت 19:01 | 74.2K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: قرار بود نوجوانان و جوانان پرسپولیس بازی کند

سرمربی پیکان معتقد است او نفرات تاثیرگذاری بیشتری نسبت به پرسپولیس در اختیار نداشته است.

جلالی: قرار بود نوجوانان و جوانان پرسپولیس بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در نشست خبری بعد از دیدار پرسپولیس و پیکان گفت: از آن چیزی که در ۹۰ دقیقه اتفاق افتاد، ناراحت نیستم؛ فوتبالی که بازی کردیم، طبق وظایفی بود که کادر فنی گفت، بچه‌ها انجام دادند و از همه آنها تشکر می‌کنم ولی واقعا داوری با اینکه خوب بود، اما به نظرم با تک اشتباهی که داشت، روی نتیجه مسابقه تاثیر گذاشت.

 

او درباره قضاوت مهدی مرجان‌زاده ابراز کرد: او امروز عالی قضاوت می‌کرد ولی روی گل اول ما اصلا برای من قابل توجیه نیست که چرا آن خطا را گرفت؛ بازیکنان پرسپولیس بازی خود را انجام دادند و توپ بعدی را ما گرفتیم، اما داور به چند لحظه قبل مسابقه مراجعه کرد و خطا گرفت که همان هم منجر به گل شد؛ در گل دوم هم دروازه‌بان ما اشتباهی انجام داد.

سرمربی پیکان عنوان کرد: آن توپی هم که قاضی زد، بچه‌ها به من می‌گویند گل شد ولی خودم ندیدم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد؛ ما طوری بازی کردیم که برنده مسابقه باشیم ولی گاهی اوقات نمی‌دانم، شاید خدا آنها را بیشتر دوست داشت.

 

جلالی با بیان اینکه در گل دوم پرسپولیس دروازه‌بان اشتباهی انجام داد، گفت: همیشه هر گلی که در فوتبال رد و بدل می‌شود، حاصل یک اشتباه است؛ شیخ‌ویسی امسال برای ما دروازه‌بانی خوبی داشته ولی با این حال خیلی خیلی حیف شد باختیم چون ما نمایش خوبی داشتیم و اگر این مسابقه را می‌بردیم، به رده چهارم جدول می‌آمدیم؛ واقعا ناراحت هستم، اما اتفاقی است که افتاده و نمی‌شود کاری کرد.

 

او یادآور شد: می‌گفتند قرار است پرسپولیس با نوجوانان و جوانان‌اش بازی کند؛ شما به من بگویید آن ترکیبی که امروز در زمین بازی کرد، کدامشان به غیر از دروازه‌بان پرسپولیس در فینال آسیا بازی نکرد؟ اگر نعمتی محروم یا عالیشاه نبود، در هر دو دیدار رفت و برگشت فینال لیگ قهرمانان بازی نمی‌کردند؟ تازه امروز با نفرات بهتری هم مقابل ما بودند.

سرمربی پیکان تاکید کرد: آنهایی که در رسانه کار می‌کنند، مسؤولیت اولشان این است که خبرنگار هستند، بعد می‌توانند هوادار باشند؛ الان برخی از این دوستان، اول هوادار هستند؛ عیبی هم ندارد ولی آن مسؤولیت رسانه این است که منصف باشد و همه چیز را به یک شکل ببیند؛ اگر می‌گفتند پرسپولیس ۶-۵ روز تمرین ندارد یا به خاطر باخت در فینال آسیا، اُفت انگیزشی دارد، می‌گفتم درست می‌گویند ولی اینکه می‌گویند یار ندارد، برای من سؤال بزرگی است.

 

جلالی ادامه داد: چهار بازیکن من در تیم ملی امید هستند که حتی یک نفر از آنها را خواستم، به من ندادند؛ مهدی شیری هم که محروم بود؛ پس اگر به تعداد بازیکن است، من بیشتر از پرسپولیس یار نداشتم؛ اگر می‌گفتند پرسپولیس فینال آسیا را واگذار کرده و نیاز به بازسازی بیشتری دارد یا تمرین نداشته، حرف درستی بود.

دیدگاه‌ها