کد خبر : 1569980 | 29 آبان 1397 ساعت 08:57 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

از دست دادن این پیروزی تجربه بود

لوو: هلند را باید می‌بردیم

شاگردان یواخیم لوو در مقابل هلند نتوانستند از پیش افتادگی 2-0 خود محافظت کنند تا با کسب تساوی 2-2 طولانی‌ترین روند بدون پیروزی خود از سال 1978 را تجربه کنند.

لوو: هلند را باید می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دو تیم آلمان و هلند که دیشب در چهارچوب لیگ ملتهای یوفا در گنزل‌کرشن انجام شد مانشافت بعد از دو گلی که به ثمر رساند نتوانست از فرصتهای زیادی استفاده کند تا هلند که با دو گل عقب افتاده بود بازگردد و در اواخر مسابقه کار را به تساوی بکشاند.

 

آلمان میزبان بعد از دو گل تیمو ورنر و لروی سانه در نیمه‌ی اول، در بخش عمده‌ی بازی حاکم توپ و میدان بود اما در اواخر بازی کوئینسی پرومز و ویرجیل فن دایک دو گل برای نارنجی‌پوشان به ثمر رساندند تا هلند را به فینال رقابتهای لیگ ملتهای یوفا برسانند. آلمان از زمان پیروزی بر سوئد در جام جهانی تا کنون در هیچ بازی رسمی‌ای به پیروزی نرسیده و در گروه خود در رقابتهای لیگ ملتهای یوفا تنها دو امتیاز بدست آورده است.

 

یواخیم لوو که در حال حاضر در میان تمامی تیمهای ملی اروپایی طولانی‌ترین دوران سرمربی‌گری را در اختیار دارد بعد از پایان بازی از ناراحتی و خشم خود از اینکه تیمش نتوانسته بازی را با پیروزی به پایان برساند گفت و اعلام کرد:" من از نتیجه ناراحت هستم. ولی وقتی کل فصل را مرور می‌کنم به نظرم عملکرد کلی ما بیشتر مثبت بوده تا منفی".

 

لوو در ادامه گفت:" ما در اواخر بازی مجازات شدیم و این البته تلخ است. کاملاً مشخص بود که هلند با همه‌ی داشته‌هایش به جلو آمده و قصد تهاجم تمام‌عیار دارد. این البته بهایی است که هر تیم فوتبالی گاهی باید بپردازد و از پرداخت آن گریزی ندارد چون ما یک تیم جوان هستیم. ما باید یاد بگیریم که وقتی از حریف 2-0 جلو می‌افتیم، در چنین بازی‌ای حتماً باید پیروز شویم. بعضی نکات عملی هست که بازیکنان باید با تجربه کردن بیاموزند و این به زمان نیاز دارد".

 

دیدگاه‌ها